Pagina 1 van 2
US module knipperlichten
Geplaatst: zo mei 30, 2010 8:52 pm
door Liieven
hey mensen,
ik ben op zoek naar een us module waarbij de knipperlichten zoalsin amerika steeds blijven branden, nu ws mijn vraag of jullie een adres wisten waar ik dit kan kopen, liefst zo goedkoop mogelijk...
Mvg, Lieven
Geplaatst: zo mei 30, 2010 9:07 pm
door Rvelleko
Geplaatst: zo mei 30, 2010 9:29 pm
door littldevil
ik ga eens gaan kijken bij mijn lokale tuning shop of ik dat daar kan krijgen ik denk dat jij dat best ook eens zou doen meeste kans op vinden
of via internet als je ervaring hebt met paypal
http://uslights.nl
Geplaatst: zo mei 30, 2010 10:15 pm
door type3
ik heb de mijne van
http://www.onlinestylingparts.be
ben heel tevreden van zijn service, heb een week of 5 geleden 1tje kapot gehad, kreeg onmiddelijk een nieuwe...
Geplaatst: zo mei 30, 2010 10:53 pm
door Boarderken
Heb "dankzij" de Fiesta een setje liggen via FordClub

Geplaatst: ma mei 31, 2010 5:08 pm
door tomcat.t16
Hoe zit dat met de APK dan? En blijven de indicatoren op je dash ook branden?
Geplaatst: ma mei 31, 2010 5:11 pm
door littldevil
in belgië hangt het er een beetje vanaf wie dat je voor u hebt denk ik
vind er allesinds niet direct iets over dat het niet toegelaten is...
dus veronderstel dat wel toegelaten is:p
Geplaatst: ma mei 31, 2010 5:49 pm
door type3
littldevil schreef:in belgië hangt het er een beetje vanaf wie dat je voor u hebt denk ik
vind er allesinds niet direct iets over dat het niet toegelaten is...
dus veronderstel dat wel toegelaten is:p
ik kan u zeggen dat het NIET is toegelaten in belgie, keuring keuren ze u er voor af, De politie kon er ook niet mee lachen dat ik ze kon uitzetten door onder de motorkap 2 fichen lost te maken

Geplaatst: ma mei 31, 2010 6:14 pm
door littldevil
hehehe

ik denk dat ik schakelaartje ga steken onder dash
Geplaatst: ma mei 31, 2010 6:31 pm
door type3
die module komen 3 kabels uit, 1 gaat naar de pinker, de andere is de kabel wa normaal naar de pinker gaat (moet je doorknippen) en de derde is een kabel die van je standlicht komt, ik heb bovenaan waar ik aftak van mijn standlicht fichen er tussen gezet, als er iemand iets van zegt: motorkap open, 2 fichen uit trekken en het is in orde. Dit is veel makkelijker den er nog een schakelaar tussen te zetten, dan moet je de 2 kabels nog tot binnen leggen en een dubbele schakelaar ertussen zetten
Geplaatst: ma mei 31, 2010 6:38 pm
door littldevil
was vanzin om af te takken van mijn kabel voor de lichtjes van mijn radio te doen branden als die uitstaat en daar kabeltje naar enkele schakelaar en zo naar buiten toe maar zal dat nog wel zien als ik de module heb
Geplaatst: ma mei 31, 2010 8:16 pm
door Dr Doggystyle
hier in NL is het voor zover ik weet APK afkeur
@peter evers
nee je knipperlichten op je dashboard blijven niet aan.
dit zijn eigenlijk net stadslichten maar dan gaan je knipperlichten ook aan.
Geplaatst: ma mei 31, 2010 9:50 pm
door Gerald-17
word inderdaad gelinkt aan de stadslicht, maar je kan die lichtjes er met de APK gewoon uit halen, dan is er niks aan de hand

Geplaatst: vr jun 18, 2010 6:38 pm
door littldevil
mijn modulekes zijn vandaag toegekomen
maar kan iemand mij vertellen waar de beste plaats is om van je standlichten af te takken?
Geplaatst: vr jun 18, 2010 7:24 pm
door JD
ik denk rechtstreeks bij je lamp

lijkt me de kortste/makkelijkste weg
Geplaatst: vr jun 18, 2010 7:44 pm
door littldevil
kzou liefst niet van het draadje in de armatuur aftakken maar vanuit de kabelboom maar ik weet ni waar de voedingsdraden binne lopen :s