Pagina 1 van 2
Mg Zs & Mg Zr @ race wars (Zolder)
Geplaatst: zo apr 18, 2010 4:53 pm
door Wildermans_Zr_MkII
Geplaatst: zo apr 18, 2010 7:47 pm
door littldevil
heb de zr ook gespot foto's vanavond keer opzetten...
Geplaatst: zo apr 18, 2010 9:02 pm
door Niels 25
die rode mg zs heb ik daar ook gespot. ook nog een starlite silver mg zs met zwarte velgen, een mg f en Wildermans_Zr_MkII zien voorbijrijden.
die zilveren mg (eigenlijk rover 25

) is de mijne

Geplaatst: zo apr 18, 2010 9:11 pm
door Wildermans_Zr_MkII
Niels 25 schreef:die rode mg zs heb ik daar ook gespot. ook nog een starlite silver mg zs met zwarte velgen, een mg f en Wildermans_Zr_MkII zien voorbijrijden.
die zilveren mg (eigenlijk rover 25

) is de mijne

Had ik wel gedacht ja, dat die van u was.
Geplaatst: zo apr 18, 2010 9:14 pm
door littldevil
hehe

had ook al vermoede wou het komen vragen maarja was te druk bezig mee flyern

*
Geplaatst: zo apr 18, 2010 9:19 pm
door Wildermans_Zr_MkII
niemand fotoke van de mijne gemaakt, ben het zelf vergete

die keer dat hij zo mooi gepoets was.
Re: *
Geplaatst: zo apr 18, 2010 9:22 pm
door Niels 25
Wildermans_Zr_MkII schreef:niemand fotoke van de mijne gemaakt, ben het zelf vergete

die keer dat hij zo mooi gepoets was.
ik allessinds niet, heb u zien passeren maar was te laat met de camera.
heb hem daarna niet meer zien staan op het circuit.
Re: *
Geplaatst: zo apr 18, 2010 9:25 pm
door Wildermans_Zr_MkII
Niels 25 schreef:
ik allessinds niet, heb u zien passeren maar was te laat met de camera.
heb hem daarna niet meer zien staan op het circuit.
ah, maakt niet uit. Ik was aan twijfelen als ik hem binnen ging zetten, toen ik zag dat er veel originele dingen binnen stonden, dacht ik van ik zet hem ook binnen, en ik moet zeggen dat ik toch veel bekijks gehad.
Geplaatst: zo apr 18, 2010 9:45 pm
door littldevil
hehe

ik was ook aan het twijfelen maar merendeel had gezegd van niet op te rijden mee de oto's dus heb ik maar gevolgd
stond op parking int midden vant circuit niemand mij gezien ?:p
Geplaatst: ma apr 19, 2010 6:35 pm
door Niels 25
littldevil schreef:hehe

ik was ook aan het twijfelen maar merendeel had gezegd van niet op te rijden mee de oto's dus heb ik maar gevolgd
stond op parking int midden vant circuit niemand mij gezien ?:p
heb daar ook rondgelopen op die parkig maar heb u nie gezien.
waart gij da die een foto trok van mijn wagen als ik stond aan te schuiven om naar buitente rijden. (deze was ook aan het flyeren).
Geplaatst: ma apr 19, 2010 6:51 pm
door littldevil
ja da was kik

Geplaatst: ma apr 19, 2010 7:05 pm
door Niels 25
littldevil schreef:ja da was kik

aha

.
hebt ge die foto op pc staan.
Geplaatst: ma apr 19, 2010 8:00 pm
door littldevil
voila de foto's

Geplaatst: ma apr 19, 2010 8:26 pm
door Niels 25
littldevil schreef:voila de foto's

thx

Geplaatst: ma apr 19, 2010 8:37 pm
door littldevil
ma hoe hoog staat die van u nu?
want kwil de mijne lager krijgen maar ik sleep constant

Geplaatst: ma apr 19, 2010 8:46 pm
door Niels 25
littldevil schreef:ma hoe hoog staat die van u nu?
want kwil de mijne lager krijgen maar ik sleep constant

de hoogte weet ik niet prescies. mijn katalisator hangt op een cm of 5.
ik heb alle 4 mijn wielkassen laten rollen.
als de banden die er nu op liggen versleten zijn komt er een getrokken band op (185of 195) en nog een beetje lager

.
hoelaag ge kunt gaan hangt ook veel af van de et waarde van de velgen. de mijne hebben een et van 35 (origineel is het 45) met een band van 205/40/17.