Pagina 1 van 1
weer een rover minder!
Geplaatst: do apr 08, 2010 9:59 pm
door Grade
Geplaatst: do apr 08, 2010 10:15 pm
door Rvelleko
'N Rover ziet er altijd goed uit

Geplaatst: do apr 08, 2010 11:45 pm
door VandenPlas
Moet toch met een flinke snelheid zijn gebeurd, gezien de schade ! In ieder geval goeie kreukelzones die Rover 400.

Geplaatst: vr apr 09, 2010 1:21 am
door Mean Green
Rvelleko schreef:'N Rover ziet er altijd goed uit

vin deze er toch niet al te best uit zien
Geplaatst: vr apr 09, 2010 8:36 am
door Rvelleko
Volgens Grade wel
Ziet er toch nog vrij goed uit na de crash!
Geplaatst: vr apr 09, 2010 5:07 pm
door Grade
ik zeg niet dat rovers er altijd goed uitzien dat zeg je zelf

kijk de rover 100 maar
http://www.youtube.com/watch?v=sUs-h23sp7M daarvan kun je niet zeggen dat het er goed uitziet....maar ik bedoelde meer de daklijn etc deze is nog volledig intact, voor een crash op de snelweg vind ik dat wel netjes...

Geplaatst: vr apr 09, 2010 5:13 pm
door Rvelleko
Aaaaahhh
Wistikweljoh
Geplaatst: zo apr 11, 2010 12:05 pm
door riothijs
Oh wat zonde.........het worden er steeds minder he.
Vind het wel bijzonder Rover te rijden.Je rijdt iets exclusiefs wat andere mensen niet durven vanwege een failliete autofabrikant.
Een Rover heeft een soort van charme.........
Nee ik voel me lekker in mijn Rover hoor
