Pagina 1 van 1
Versnellingsbak van m'n rover 214 stuk :(
Geplaatst: do apr 08, 2010 9:45 am
door Liieven
Hey mensen,
wanneer ik schakel naar 2e dan schiet die der steeds weer uit, ik heb de wegenwacht laten komen en die zei me dat de boite stuk is, nu moet ik wrs een nieuwe versnellingsbak steken, hoeveel kost dit ongeveer?
Mvg
Geplaatst: do apr 08, 2010 6:25 pm
door Grade
hangt er vanaf, je zou hem kunnen reviseren kost iets van 200 euris of een andere eronderzetten.. kosten soortgelijk...
Geplaatst: do apr 08, 2010 6:26 pm
door Liieven
Grade schreef:hangt er vanaf, je zou hem kunnen reviseren kost iets van 200 euris of een andere eronderzetten.. kosten soortgelijk...
Ik had al gehoord dat het 1000€ zou kosten :o
Geplaatst: do apr 08, 2010 7:10 pm
door Frekkel
een uurtje of 5 werk om ze te swappen.
neem een okkazieboite, kost rond de 250.
dus je zal niet duurder uitkomen dan 500€
Geplaatst: do apr 08, 2010 7:11 pm
door Liieven
Frekkel schreef:een uurtje of 5 werk om ze te swappen.
neem een okkazieboite, kost rond de 250.
dus je zal niet duurder uitkomen dan 500€
Ok thx
