Pagina 1 van 1

Geplaatst: vr mar 19, 2010 5:25 pm
door rover-ppd
Haha, staan jullie kentekens op naam of auto? Was het een persoon die zich aan zou melden of denk je dat hij niet zo om de auto geeft?

Geplaatst: vr mar 19, 2010 9:08 pm
door type3
tazz schreef: kenteken staat op naam, niet op de auto zoals bij jullie.. dus aan deze nummerplaat ben ik nog wel een jaar of 50 herkenbaar :lol:
daar heb ik toch mijn twijfels over met de nieuwe europese platen vanaf juni :lol: