Geplaatst: vr mar 19, 2010 5:25 pm
Haha, staan jullie kentekens op naam of auto? Was het een persoon die zich aan zou melden of denk je dat hij niet zo om de auto geeft?
Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/
daar heb ik toch mijn twijfels over met de nieuwe europese platen vanaf junitazz schreef: kenteken staat op naam, niet op de auto zoals bij jullie.. dus aan deze nummerplaat ben ik nog wel een jaar of 50 herkenbaar