Pagina 1 van 1

loopt op 3 cilinders

Geplaatst: do mar 11, 2010 7:18 pm
door jwt64
sinds een weekje loopt de motor op 3 cilinders bobine vervangen verdeelkap en rotor en de bougies en de kabels vervangen met stethoscoop geluisterd naar de injectoren en die hoor je tikken kleppendeksel er af gehad en geen beschadigingen tezien alles doet het zo tezien injectoren verwisseld en zelfde cilinder blijft niet meelopen bougies vonken allemaal compressie gemeten is goed vreemde is nu dat als ie een tijdje loopt dan lopen ze alle vier weer van noort gebelt wist het ook niet precies opperde wel kabelbreuk lekkekop maar koelvloeistof is schoon zoals het hoort olie is schoon ecu misschien?
motor is een 14K4F

Geplaatst: do mar 11, 2010 8:59 pm
door type3
probeer eens nieuwe bougies kan zijn dat ze wel allemaal vonken maar niet genoeg vonken, en dan loopt de motor ook niet goed, heb het zelf laatst ook aan de hand gehad.

Geplaatst: vr mar 12, 2010 4:37 pm
door jwt64
bougies en de kabels vervangen
zal van de week eens de kabels doormeten