Pagina 1 van 1
Dikke karren
Geplaatst: wo mar 10, 2010 7:51 pm
door p@p@zs
Gezien op A12 ri Arnhem thv Veenendaal, Rode Honda NSX
Die heb ik nog nooit op de weg gezien, alleen maar op shows
In Barneveld zelf witte Focus RS Mk2, mooi geluidje

Geplaatst: wo mar 10, 2010 9:08 pm
door Dr Doggystyle
was dat heel toevallig deze ?

Geplaatst: wo mar 10, 2010 9:38 pm
door Rvelleko
Jezus, wat een surfplank
Dikke wagen, heb er één keer ééntje in het echt mogen bewonderen, maar die was niet zo dik als die.
Geplaatst: wo mar 10, 2010 11:12 pm
door p@p@zs
nee had niet zo n afzichtelijk hoge vleugel.dat kon ik in zo snel niet zien. gewone spoiler achterop.
Geplaatst: do mar 11, 2010 10:39 am
door MGPete
Hele mooie auto die NSX.
Als ik 'es een bak met geld heb zou ik er graag 1 willen hebben.
Er staat bij mij een paar straten verderop al heeeeel lang 1 te koop.
http://www.cs-exclusive.nl/index2.php
voor 32000 issie van jou :P
Geplaatst: do mar 11, 2010 12:25 pm
door bam
Dr Doggystyle schreef:was dat heel toevallig deze ?

Jammer dat hij achter schade heeft, halve bumper/diffuser is pleite

Geplaatst: do mar 11, 2010 12:35 pm
door Dr Doggystyle
idd
moet je kijken hoe die er uitzag na een klapper :
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=1181
Geplaatst: do mar 11, 2010 1:10 pm
door bam
bam schreef:
Jammer dat hij achter schade heeft, halve bumper/diffuser is pleite

Oh sorry dat hoort zo
Geplaatst: do mar 11, 2010 8:44 pm
door p@p@zs
Nou dit was m zeker niet.
Maar bij StreetGasm hebben ze veel exotisch geweld binnen de
gelederen, zou me niet veel verbazen als ie daarbij hoort.
Veenendaal is hun thuisbasis
(streetgasm.com)