Pagina 1 van 1

Dikke karren

Geplaatst: wo mar 10, 2010 7:51 pm
door p@p@zs
Gezien op A12 ri Arnhem thv Veenendaal, Rode Honda NSX :D
Die heb ik nog nooit op de weg gezien, alleen maar op shows ;)

In Barneveld zelf witte Focus RS Mk2, mooi geluidje ;)

Geplaatst: wo mar 10, 2010 9:08 pm
door Dr Doggystyle
was dat heel toevallig deze ?

Afbeelding

Geplaatst: wo mar 10, 2010 9:38 pm
door Rvelleko
Jezus, wat een surfplank :shock:
Dikke wagen, heb er één keer ééntje in het echt mogen bewonderen, maar die was niet zo dik als die.

Geplaatst: wo mar 10, 2010 11:12 pm
door p@p@zs
nee had niet zo n afzichtelijk hoge vleugel.dat kon ik in zo snel niet zien. gewone spoiler achterop.

Geplaatst: do mar 11, 2010 10:39 am
door MGPete
Hele mooie auto die NSX.
Als ik 'es een bak met geld heb zou ik er graag 1 willen hebben.

Er staat bij mij een paar straten verderop al heeeeel lang 1 te koop.
http://www.cs-exclusive.nl/index2.php

voor 32000 issie van jou :P

Geplaatst: do mar 11, 2010 12:25 pm
door bam
Dr Doggystyle schreef:was dat heel toevallig deze ?

Afbeelding
Jammer dat hij achter schade heeft, halve bumper/diffuser is pleite :cry:

Geplaatst: do mar 11, 2010 12:35 pm
door Dr Doggystyle
idd
moet je kijken hoe die er uitzag na een klapper :

http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=1181

Geplaatst: do mar 11, 2010 1:10 pm
door bam
bam schreef: Jammer dat hij achter schade heeft, halve bumper/diffuser is pleite :cry:
Oh sorry dat hoort zo

Geplaatst: do mar 11, 2010 8:44 pm
door p@p@zs
Nou dit was m zeker niet.

Maar bij StreetGasm hebben ze veel exotisch geweld binnen de
gelederen, zou me niet veel verbazen als ie daarbij hoort.
Veenendaal is hun thuisbasis

(streetgasm.com)