Pagina 1 van 2

Aan me auto beginnen! Yeah :D

Geplaatst: wo mar 10, 2010 12:20 pm
door hendrikdudu
Hallo mensen,
Ben ik weer vandaag ga ik voor het eerst klussen aan me auto!
Ik ben echt benieuwd hoever we komen? Ik heb er helemaal zin in.

1. De bedoeling deze dag is eerst de onderdelen voor de buitenkant bij de sloop halen. Daarvoor wil ik jullie bedanken voor de tips.

2 uit elkaar halen van de voorkant om te kijken wat er aan de hand is en wat ik heb beschadigd :( maar ja het komt allemaal goed! Never give up!! :)

en dan denk ik dat we voldoende dingen hebben gedaan?

Mijn planning voor deze auto is om het nu rijdend te krijgen om het daarna als volgt bij van noort of lievaart mijn distributie riem te laten vervangen en eventueel te laten kijken wat ik nog aan de auto kan vervangen.
Ik wil minimaal eigenlijk 5jr met me auto doen dus motorisch moet die goed zijn en veilig.

ik hou jullie wel op de hoogte wat er allemaal gebeurt!

ciao ik ga lekker klussen:D

Geplaatst: wo mar 10, 2010 12:27 pm
door Rvelleko
Succes :mrgreen:

Geplaatst: wo mar 10, 2010 12:40 pm
door Dr Doggystyle
Das goed nieuws :mrgreen:
succes met het fixen

Geplaatst: wo mar 10, 2010 7:27 pm
door JD
succes :D

Geplaatst: wo mar 10, 2010 7:50 pm
door Grade
suc6 ik zou 2 en 1 omdraaien trouwens, eerst maar eens kijken wat er allemaal stuk is....

wat was de km stand ook alweer?

Geplaatst: wo mar 10, 2010 9:59 pm
door JD
laag
meen iets van 70k

Geplaatst: wo mar 10, 2010 10:04 pm
door rover-ppd
hendrikdudu schreef: je antwoord op je vraag is !
nu staat mijn kmteller op 83.900km

yep weer een dag voorbij

Geplaatst: do mar 11, 2010 2:47 am
door hendrikdudu
yep mensen,

Weer een dag je voorbij en een stap dichterbij om mijn rover weer te rijden. :D

Vandaag niet veel gedaan.
Even alles op een rijtje gezet wat er vervangen moet worden.
Morgen gaat de chassie recht getrokken worden en ook de onderdelen die gereserveerd zijn, worden opgehaald.

Dan even een radiator, filter en een airco pomp regelen.
Dan zijn we weer een stapje dichterbij:D

http://jokerhen.hyves.nl/album/48834521 ... 83/0/551N/

http://jokerhen.hyves.nl/album/48834521 ... _state__=1

dit zijn mijn foto's die ik vandaag heb gemaakt dan zie je me schade Maar alles komt wel goed!

fijne avond mensen

Mijn aantal km is 84.000 dus vandaar dat ik mijn distributie riem wilt vervangen. Om nog lekker lang met de auto te kunnen doen! :D

Bedankt voor jullie reacties
:lol:

Geplaatst: do mar 11, 2010 9:51 pm
door BarryBrm
Ik zou zeggen gooi der een mg zr voorkant op :lol:
Tis wel een heel werkje maargoed komt wel weer goed..
zo'n voorfront ( waar je je bumper aanhangt ) is ook niet zo duur hé, moest k toen ook bijna een hebben voor me oude rover.

Geplaatst: vr mar 12, 2010 1:45 pm
door JD
sjah, en als t toch moet vervangen :roll:

yeahhh ik ben nu super happy

Geplaatst: za mar 13, 2010 2:10 am
door hendrikdudu
Vandaag was weer een geweldige dag. Ik dacht ik ga kijken of het gelukt was bij de garage met het recht trekken van mijn chassie!

Begon mijn monteur te zeggen de chassie is gebroken het moest naar de sloop worden afgevoerd. Ik dacht jij bent lollig!!!

en daar stond die dan! De schoonheid.
Mijn rover klaar om gereden te worden. :D

Hij had het als verrassingen voor mijn gedaan. Hij had gister tot 0.00u door gewerkt om alles af te krijgen.

Echt een geweldige man is dat.
Er zijn nog een paar kleine dingen die vervangen moeten worden en dat zou hij dinsdag voor me doen. Zoals een oliefilter doen en een nieuwe luchtfilter en de motor kap een beetje bij stellen.

Morgen of zondag maak ik wel een paar foto's.

Ik vind het helemaal geweldig! echt dope.

:D

Geplaatst: za mar 13, 2010 12:17 pm
door Johnny_D
goed nieuws man

Geplaatst: za mar 13, 2010 1:56 pm
door Grade
ha, mooi verhaal :D ben benieuwd naar de foto's

Geplaatst: za mar 13, 2010 3:45 pm
door bam
idd goed nieuws!!

Geplaatst: za mar 13, 2010 5:54 pm
door BarryBrm
haha Gaaf... Dan kun je nu eindelijk gaan genieten van je auto :lol:

Daar ben ik weer!

Geplaatst: wo mar 17, 2010 2:01 pm
door hendrikdudu
Ja mensen ik heb echt genoten dit weekend van me auto.
Vandaag ga ik even de laatste paar kleine reparaties regelen voor me auto.
Zoals de motor kap afstellen, de rubber bij me dakraam vervangen, lichten afstellen en een kleine buurt geven.

Het is een mooie dag vandaag. Weer chillen met me rover. :D

zoals beloofd toch een paar foto's:D

http://jokerhen.hyves.nl/album/48834521 ... 97/0/cqjD/

http://jokerhen.hyves.nl/album/48834521 ... _state__=3

http://jokerhen.hyves.nl/album/48834521 ... _state__=4

http://jokerhen.hyves.nl/album/48834521 ... _state__=5

Jaman ik ben helemaal happy!!!

Rover rijden is de BOM! :D