Pagina 1 van 1

Sportieve Rover ...ooooooowkey......NU TUNING hahahha

Geplaatst: ma mar 08, 2010 9:15 pm
door Steven Rover

Geplaatst: ma mar 08, 2010 9:21 pm
door Chrisjuh
Heeeule sportieve auto.. het staat er wel 3 x bij :P Even wassen en stofzuigen is er ook niet meer bij voor de foto`s :idea:

Geplaatst: ma mar 08, 2010 9:40 pm
door Rvelleko
Wat een kleurencombinatie zeg, Blauw en paars... :beuh:

Geplaatst: ma mar 08, 2010 9:43 pm
door Yme
en dan de stoelhoezen binnen in die niet goed zitten als ik het goed zag, en de aanprijzing van een airco terwijl er duidelijk geen airco knopje te zien valt in het dashboard :lol:

Geplaatst: ma mar 08, 2010 10:16 pm
door Rova
Epick fail!

Geplaatst: ma mar 08, 2010 10:18 pm
door Dr Doggystyle
wat een lelijke smurfen bak

Geplaatst: ma mar 08, 2010 11:07 pm
door Johnny_D
Afbeelding

Geplaatst: di mar 09, 2010 12:01 am
door white_cobra
wat slecht dat iemand serieus zo rond gereden heeft :? :shock: :shock:

Geplaatst: di mar 09, 2010 12:15 am
door rover-ppd
Hoe fout kan je je geld spenderen. ZONDE!! en een schande voor de rover-rijders!

Geplaatst: di mar 09, 2010 3:04 pm
door gekske
best mooi zo en tjsa sinds wanneer zijn autoverkopers netjes?

Geplaatst: di mar 09, 2010 4:22 pm
door Linxxy
wat en stofbende daarbinnen en vochtprobleem bij achterraam als ik het goed zie.. en die stoelhoezen (die ik lelijk vind) mochten ze voor de foto wel even rechttrekken..
lijkt wel een auto die een keer door die programma 'de grote beurt' fout is ''gepimpt''

Geplaatst: di mar 09, 2010 6:31 pm
door Bart-K
Hier heb ik gewoon geen woorden voor :roll:

Geplaatst: di mar 09, 2010 9:39 pm
door Robbrm
Yme schreef:en dan de stoelhoezen binnen in die niet goed zitten als ik het goed zag, en de aanprijzing van een airco terwijl er duidelijk geen airco knopje te zien valt in het dashboard :lol:
was een typefoutje.. moest Arko staan :P