Pagina 1 van 1

Weer een paar MG R's

Geplaatst: wo feb 24, 2010 2:26 pm
door p@p@zs
Rover 45 HB Mk1 kenteken 45-HR-?? A1 thv Nijkerk

Rover 75 Mk1 07-DZ-XS A30 B'veld bij McD

Op de weg van Zeewolde ri Nijkerk een grijze ZT-T :D

In Baarn een R200 3 deurs met parkeerdeuken, donkerblauw

In Soest een R200 met Duits kenteken, paars van kleur

En in B'veld een R200 RV-SR-78

Gek eigenlijk, zo zie je een dag nix en nu deze in n paar uur tijd :argh:

Geplaatst: do feb 25, 2010 1:24 am
door Bart-K
Je hoeft niet elke Rover of MG die je ziet hier te posten hoor, alleen de bijzondere is al genoeg anders komen we straks om in de gespot-topics.

Geplaatst: do feb 25, 2010 12:37 pm
door WouterRover25
ik vind je administratie en opmerkzaamheid wel weergaloos 8)

Geplaatst: do feb 25, 2010 7:19 pm
door p@p@zs
:oops: Nou vond t zelf wel leuk, zeker als je n dagje service rijd..
M'n vrouw vind me verslaafd :twisted:

Geplaatst: do feb 25, 2010 9:50 pm
door WouterRover25
p@p@zs schreef::oops: Nou vond t zelf wel leuk, zeker als je n dagje service rijd..
M'n vrouw vind me verslaafd :twisted:
misschien heeft ze gelijk :?: :mrgreen:

Geplaatst: do feb 25, 2010 10:02 pm
door p@p@zs
:shock: Verwijderen, straks leest ze het :rofl:

Geplaatst: vr feb 26, 2010 9:55 pm
door Bart-K
Waarom?? Iedereen heeft toch recht op een verslaving, en dan is MG Rover nog een redelijk gezonde ;) :mrgreen:

Geplaatst: za feb 27, 2010 1:19 pm
door JD
in ieder geval veel gezonder als een rook of drink verslaving :mrgreen:

Geplaatst: za feb 27, 2010 2:50 pm
door p@p@zs
Met jullie kan ik eeuuh typen :lol: