Pagina 1 van 1

SPI naar MPI

Geplaatst: wo feb 24, 2010 10:32 am
door scubafreak
is het mogelijk om een SPI blok om te bouwen naar een MPI blok?
en wat moet ik dan overnemen van een MPI?
ECU, inlaatspruitstuk, luchtinlaat?
compleet blok ombouwen is geen optie.
SPI is uit 1991

Afbeelding

(voorbeeld, dit is geen foto van mijn blok)

Geplaatst: wo feb 24, 2010 7:44 pm
door Johnny_D
ik denk het wel, foto is overgens van een 111 volgens mij.
pb 118gtr, hij is expert op dat gebied

Re: SPI naar MPI

Geplaatst: wo feb 24, 2010 8:20 pm
door bam
scubafreak schreef:is het mogelijk om een SPI blok om te bouwen naar een MPI blok?
en wat moet ik dan overnemen van een MPI?
ECU, inlaatspruitstuk, luchtinlaat?
uitlaatspruitstuk, evt uitlaat, brandstof pomp i.d. tank, motor kabelboom etc. etc.

Geplaatst: do feb 25, 2010 4:58 pm
door Boekie
Foto is van een 114si.

Als aanvulling op Bam:
Je hebt ook een inlaatspruitstuk en gasklep met toebehoren nodig.

Geplaatst: do feb 25, 2010 9:05 pm
door scubafreak
dacht dat het eenvoudiger was,
we zullen het wss maar houden bij een SPI :P
thanx voor info allemaal.

Geplaatst: do feb 25, 2010 9:21 pm
door 118GTR
Ook weer geregeld.

Overigens hoef je niet alles toe doen, uitlaat kun je bv gewoon houden, alleen krijg je dan niet het volledige vermogen.