Pagina 1 van 1

Even voorstellen

Geplaatst: wo feb 17, 2010 5:12 pm
door riothijs
Hallo allemaal,wij zijn Thijs en Rilana uit Den Haag en hebben samen 3 kids.
Een zoon van 12 Kevin,een zoon van 4 Matty en een dochter Mélissa van 2 jaar.Ook hebben we een Shiba Inu genaamd Yado en 2 lieve kattenbeesten.
Maar het belangrijkste......we hebben eindelijk weer een Rover............een 25 uit 2000.
Zelf heb ik al eens een Rover 216 Executive,Rover 214(type 98),Rover 416,Rover 214(type 94) en een Rover 45 gehad.Tussendoor nog wel wat andere auto's om het te gek te maken maar we zijn blij dat we nu weer Rover rijden.Gisteren pas opgehaald,dus helemaal in onze sas.
Het lijkt me heel gezellig zo'n forum,maar ben er niet zo bekent mee nog.
:D

Geplaatst: wo feb 17, 2010 5:25 pm
door Niels 25
welkom hier en we zijn dol op foto's :D

Geplaatst: wo feb 17, 2010 5:49 pm
door riothijs
Hai ja ik moet nog even foto's maken...heb alleen maar van bij t autobedrijf :lol:
En ik moet even uitvinden hoe ik een foto plaats :oops: [/img]

Geplaatst: wo feb 17, 2010 6:04 pm
door JD
welkom hier :)

Geplaatst: wo feb 17, 2010 8:22 pm
door Dr Doggystyle
ik zag al een topic van jou bij even voorstellen.
2 voorsteltopics is een beetje overbodig

als je wil verbouw ik dit topic even zodat je hier je eventuele updates aan de rover kan posten
of anders kan ik deze sluiten

Geplaatst: wo feb 17, 2010 8:29 pm
door riothijs
Hai ja deze mag je sluiten.Dankjewel.............veel te veel anders.
Sorry :oops:
Kon eerst geen voorstel onderwerp vinden en later wel vandaag.Op de ander reageer ik nu dus deze mag eruit.

Geplaatst: wo feb 17, 2010 8:30 pm
door riothijs
BTW die van jouw is echt heel erg gaaf je auto :)

Geplaatst: wo feb 17, 2010 8:33 pm
door Dr Doggystyle
maakt niet uit hoor van de dubbele topic
ik ga deze sluiten en praten we in die andere verder