Pagina 1 van 1

Voorlicht Rover 200

Geplaatst: zo feb 14, 2010 5:24 pm
door Liieven
Hallo,

Ik had effe een vraagje, om je voorlicht te demonteren, moet je hiervoor je bumper erafhalen? Zo niet, waar zitten dan alle bouten die ik los moet maken ? Want heb er nog maar 3 zien zitten...

mvg, Liiéven

Geplaatst: zo feb 14, 2010 5:51 pm
door Gerald-17
ja je bumper moet er dan idd af, je hebt ook schroeven bij je wielkasten / zijpanelen zitten die zijn lastig te bereiken, onder aan je bumper en bovenaan boven je grille
succes ;)

Geplaatst: zo feb 14, 2010 6:37 pm
door Rvelleko
En ook die zes schroeven die in die rubberen flappen aan de onderkant gedraaid zitten

Geplaatst: zo feb 14, 2010 7:04 pm
door ivoniehe
En nog eentje achter de kentekenplaat ;)

Geplaatst: zo feb 14, 2010 7:35 pm
door Dr Doggystyle
check hierzo

Afbeelding
Afbeelding

hoop dat je er wat aan hebt

Geplaatst: zo feb 14, 2010 8:03 pm
door Rvelleko
Die achter de kentekenplaat heb ik nog nooit gezien.. :|

Geplaatst: zo feb 14, 2010 8:31 pm
door Gerald-17
Rvelleko schreef:Die achter de kentekenplaat heb ik nog nooit gezien.. :|
+1

Geplaatst: ma feb 15, 2010 10:10 am
door smokey
Gerald-17 schreef: +1
had ik de 1e keer ook niet door, ik maar denken waarom die bumper niet loskwam :mrgreen:

Geplaatst: ma feb 15, 2010 3:14 pm
door Liieven
Dr Doggystyle schreef:check hierzo
hoop dat je er wat aan hebt
Bedankt morgen me maar eens mee bezighouden ^^
Lampje van standlicht is in het licht zelf gevallen :oops:
Toen mijn xenon staken en ik haalde de plug van het standlicht eruit zat het lampje los in het glas, toen ik het wou pakken, viel het in het licht :s