Pagina 1 van 1

gordels...

Geplaatst: wo feb 03, 2010 10:36 am
door ronaldverkuijl
Collega fans,

Kan iemand vertellen welk gereedschap iemand nodig heeft om de middelste gordel achter uit een Rover 200 Vi te halen. Ik kan me zo voorstellen dat er alleen schroeven (kruiskop?) in het mechaniek in de achterbank zitten. Weet iemand toevallig ook hoe de onderdelen aan de voorkant van de bank vastzitten? Dan kan ik mijn schoonvader met het goede gereedschap naar een sloperij sturen!

Groet,

Ronald

Geplaatst: wo feb 03, 2010 11:13 am
door WouterRover25
die gordels en bevestingspunten zijn bevestigd met een flinke Torx schroef (ik dacht 3mm = T9)

succes :mrgreen:

Geplaatst: wo feb 03, 2010 11:54 am
door ivoniehe
Op de bodem zit hij idd met een grote torx vast.
In de rugleuning zit de spanrol met een moer vast, dop 17 ofzo...

Geplaatst: wo feb 03, 2010 2:20 pm
door Yme
ik heb voor de bodem Torx bouten een Torx nummertje 50 gebruikt deze week :D

Geplaatst: wo feb 03, 2010 2:26 pm
door Dr Doggystyle
heel ff offtopic
zag ik het nou goed dat je vi te koop staat ?

Klopt!

Geplaatst: wo feb 03, 2010 2:38 pm
door ronaldverkuijl
in principe heeft het geen haast, maar ik heb deze week gehoord dat ik vermoedelijk een baan krijg die ik niet met de trein kan bereizen. Dan moet er vermoedelijk toch weer een LPG/diesel komen.

Beetje jammer....

Ronald

Geplaatst: wo feb 03, 2010 11:32 pm
door type3
ik heb mijne er vorige week nog uit gehaald, de achterbank losmaken met sleutel van 10, en de bevestigingen van de gordel zitten vast met een torx 50. In de rugleuning zit ook een torx 50

gelukt!

Geplaatst: do feb 04, 2010 8:50 am
door ronaldverkuijl
Dank! Het is weer gelukt!

Die achterbank eruit was nog best een klus!

groet,

Ronald