Pagina 1 van 1
Problemen met schakelen rover 214
Geplaatst: vr jan 29, 2010 8:28 pm
door Liieven
Hey mensen,
Ik heb mijn auto sinds 2 maand en wat ik me afvroeg was, wanneer ik hem in achteruit wil zetten dan lukt dit, maar als ik dan gas geef, springt hij trug uit versnelling, niet elke keer, maar hij heeft dit toch wel vaak. Als hij koud staat krijg ik hem ook vaak niet meteen in eerste, weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn ?
Mvg
Geplaatst: vr jan 29, 2010 8:35 pm
door Steven Rover
Heb ik met mijn 214 ook last van, even in de vrij zetten en de koppeling opnieuw intrappen. En vervolgens goed in de achteruit drukken
Werkt bij mij goed....

Geplaatst: vr jan 29, 2010 8:37 pm
door Liieven
Steven Rover schreef:Heb ik met mijn 214 ook last van, even in de vrij zetten en de koppeling opnieuw intrappen. En vervolgens goed in de achteruit drukken
Werkt bij mij goed....

Ok, jij hebt een IS?
Geplaatst: vr jan 29, 2010 8:48 pm
door Steven Rover
Ja zeker

SI toch?? :P
Geplaatst: vr jan 29, 2010 8:51 pm
door Liieven
Steven Rover schreef:Ja zeker

SI toch?? :P
Ow Oke:p SI dan xd Maar hoe weet je dat, want de man die de auto aan mij verkocht wist er weinig van en nu weet ik niet waar ik dit kan terug vinden

Geplaatst: vr jan 29, 2010 9:04 pm
door Steven Rover
http://www.autoweek.nl/kentekencheck.php
Bovenaan staat 214, maar daar boven zie ik als ik mijn kenteken invoer 214SI

Geplaatst: vr jan 29, 2010 9:48 pm
door Liieven
Steven Rover schreef:http://www.autobléh...nl/kentekencheck.php
Bovenaan staat 214, maar daar boven zie ik als ik mijn kenteken invoer 214SI

ja, ik ben belg dus jammer genoeg kan ik dit niet via die website opvragen, toch bedankt;)
Geplaatst: vr jan 29, 2010 10:07 pm
door Rvelleko
Heb ik ook, koppeling even opniew intrappen en dan wil het wel.
Geplaatst: za jan 30, 2010 4:34 pm
door Smurfing
Hebben ze bijna allemaal wel last van geloof ik. Mijn 3 rovertjes hadden het allemaal iig. En de 4e weet ik nog niet

Geplaatst: zo jan 31, 2010 1:21 am
door Bart-K
Om hem in 1e te krijgen eerst even in zijn 2 of 3 zetten.
En om hem in de achteruit te krijgen gewoon de pook vasthouden als je de koppeling laat opkomen, je voelt hem dan vanzelf goed in de achteruit schieten.
Geplaatst: zo jan 31, 2010 2:11 am
door Linxxy
klopt heb ik ook last van.. doe dan ook even terug, kopp. weer in en weer in versnelling zetten en vast houden dan voel je waar die blokkeert en kan je m nog verder erin zetten....had ik trouwens ook met mijn F*rd