geratel onder de kap
Geplaatst: za jan 23, 2010 10:34 pm
hey allemaal.
ik heb een geluid in me rover waar ik niet weet waar het vandaan komt.
het begon dat me bak kapot begon te gaan, speling op de secundaire as of iets in me diff.
ik dus een andere bak gehaald en eringezet, nou diet de bak het prima maar hoor ik een ander geratel, het lijkt van me aandrijfas te komen of zo,
enige feiten: hangt samen met snelheid. als ik ga slingeren blijft het exact hetzelfde (ik dacht aan wiellager)
weet iemand wat er zou kunnen ratelen??
ik ben nogal afhankelijk van mijn auto dus ik hoop dat het zonder al te veel gedoel op te lossen is
ik heb een geluid in me rover waar ik niet weet waar het vandaan komt.
het begon dat me bak kapot begon te gaan, speling op de secundaire as of iets in me diff.
ik dus een andere bak gehaald en eringezet, nou diet de bak het prima maar hoor ik een ander geratel, het lijkt van me aandrijfas te komen of zo,
enige feiten: hangt samen met snelheid. als ik ga slingeren blijft het exact hetzelfde (ik dacht aan wiellager)
weet iemand wat er zou kunnen ratelen??
ik ben nogal afhankelijk van mijn auto dus ik hoop dat het zonder al te veel gedoel op te lossen is