Pagina 1 van 1

geratel onder de kap

Geplaatst: za jan 23, 2010 10:34 pm
door gangsterman1234
hey allemaal.

ik heb een geluid in me rover waar ik niet weet waar het vandaan komt.

het begon dat me bak kapot begon te gaan, speling op de secundaire as of iets in me diff.
ik dus een andere bak gehaald en eringezet, nou diet de bak het prima maar hoor ik een ander geratel, het lijkt van me aandrijfas te komen of zo,

enige feiten: hangt samen met snelheid. als ik ga slingeren blijft het exact hetzelfde (ik dacht aan wiellager)

weet iemand wat er zou kunnen ratelen??

ik ben nogal afhankelijk van mijn auto dus ik hoop dat het zonder al te veel gedoel op te lossen is

Geplaatst: zo jan 24, 2010 12:37 pm
door JD
ik heb dr zelf geen verstand van ma is het mogelijk om dr een filmpje met geluid van te maken?
Hebben de meeste mensen hier meer aan ;)

Geplaatst: zo jan 24, 2010 1:29 pm
door gangsterman1234
ga ik even proberen, maar denk dat het slecht hoorbaar is

Geplaatst: zo jan 24, 2010 2:42 pm
door Grade
olie goed bijgevuld? anders waarschijnlijk een lager.... price as?

Geplaatst: zo jan 24, 2010 8:27 pm
door tomcat.t16
Is het meer een schrapend geratel of echt gerrrrrrratel?

Geplaatst: do feb 25, 2010 3:10 pm
door gangsterman1234
nou ik denk dat ik er eindelijk achter ben, is beetje geratel alsof er iets trilt, dit zijn na een hoop luisteren en kijken WSS de koppelingsveren. deze licht er ook al een KM of 50K in dus mag wel weer eens

gr timo