Pagina 1 van 1

Reviseren verstuivers?? Kost dat?

Geplaatst: vr jan 22, 2010 8:57 am
door IJnstijn_II
Hallo allemaal,

mijn autootje (rover 200D uit '97) is met moeite door de APK gekomen. Nu moeten er voor volgend jaar waarschijnlijk verstuivers gereviseerd of vervangen worden. Volgens de garage €100,- tot €150,- per verstuiver.

Aangezien ook de einddemper vervangen moet worden en tegen volgend jaar waarschijnlijk meer, is het de vraag of ik dit allemaal nog wil laten doen.

Als iemand een goedkoper adres weet voor reviseren van de verstuivers heb ik zeker interesse!!

IJsbrand

Geplaatst: vr jan 22, 2010 12:34 pm
door bam
Ja zoals ik al ergens anders geroepen heb gewoon eerst zo'n flesje reiniger in je tank gieten kan je nu doen en een paar weken voor de keuring doe je het weer wereld spul.
Zelfs in mijn rover 75 diesel was het merkbaar, hij liep veel rustiger stationair.

Nieuwe achterdemper is 135 euro dat valt ook wel mee.

Geplaatst: vr jan 22, 2010 1:52 pm
door Mista T
Inderdaad wat BAM zegt, zo'n busje erin gooien.

Heb ik nu ook gedaan met de 45, daar is de BG244 in gegaan. Ik merk duidelijk verschil, nu zo'n 300 km al mee gereden, maar loopt echt merkbaar rustiger en pakt beter op. Zeker icm Ultimate Diesel.

Mochten ze echt slecht zijn, kan je ze via ebay kopen. Dan heb je ook voor niet al te veel geld.

mocht je ze nou echt willen kopen, heb ik nog wel een complete set SDi verstuivers liggen. Hebben zo'n 90000 KM gedraaid.