Pagina 1 van 1

Koelwater weg: Probleem bekend

Geplaatst: ma jan 18, 2010 1:16 pm
door mbos-muntendam
Beste mensen
Het probleem is inmiddels bekend, het thermostaathuis is kapot. Deze drukt ook half tegen de waterpomp aan wat ook daar de nodige problemen veroorzaakt. Deze wordt deze week vervangen (evenals een multiriem die giert bij het starten en de mooie doch slecht afstelbare custom lampen).

In ieder geval bedankt voor de ondersteuning! 8) [/b]

Oeps

Geplaatst: ma jan 18, 2010 1:17 pm
door mbos-muntendam
Probleempje zie ik.
PHPBB is mij niet zo bekend, graag deze TOPIC verwijderen, deze hoort dus bij het Koelwaterprobleem van enige tijd geleden.

Mijn excuus! :roll: