Pagina 1 van 1

stotteren motor?

Geplaatst: di jan 05, 2010 12:20 pm
door Yme
Hallo allemaal,

Er is iets wat me opviel aan de auto, als ik ik rij in de tweede versnelling dan is het af en toe dat hij stottert (ook als de motor al warm is). Zou dit misschien te wijten zijn aan vuile/opgebruikte bougies (km.st. rond de 78000), verdeelkap is aan z'n einde? Misschien dat iemand van jullie nog iets te binnen schiet.

Geplaatst: di jan 05, 2010 3:02 pm
door Grade
verdeelkap en rotor waarschijnlijk

Geplaatst: wo jan 06, 2010 12:39 pm
door Bart-K
Dat zou kunnen, maar dan zou je er toch ook in andere versnellingen last van moeten hebben :|

Geplaatst: wo jan 06, 2010 2:10 pm
door schoenie
om wat voor een auto/motor gaat het eigenlijk?

Geplaatst: wo jan 06, 2010 4:32 pm
door Yme
schoenie schreef:om wat voor een auto/motor gaat het eigenlijk?
het is een 214SI motorcode: 14 K4F

Geplaatst: wo jan 06, 2010 5:45 pm
door Grade
we wachten het af :roll:

Geplaatst: ma jan 18, 2010 5:31 pm
door Grade
en wat hadden ze gezegd?