stotteren motor?
Geplaatst: di jan 05, 2010 12:20 pm
Hallo allemaal,
Er is iets wat me opviel aan de auto, als ik ik rij in de tweede versnelling dan is het af en toe dat hij stottert (ook als de motor al warm is). Zou dit misschien te wijten zijn aan vuile/opgebruikte bougies (km.st. rond de 78000), verdeelkap is aan z'n einde? Misschien dat iemand van jullie nog iets te binnen schiet.
Er is iets wat me opviel aan de auto, als ik ik rij in de tweede versnelling dan is het af en toe dat hij stottert (ook als de motor al warm is). Zou dit misschien te wijten zijn aan vuile/opgebruikte bougies (km.st. rond de 78000), verdeelkap is aan z'n einde? Misschien dat iemand van jullie nog iets te binnen schiet.