Rover 214 SI gekocht.
Geplaatst: zo jan 03, 2010 10:53 pm
Hi all,
Heb vorige week een Rover 214SI gekocht uit 98 met zon 162DKM op de teller. Waarschijnlijk kan ik hem woensdag ophalen, er moet nog iets gerepareerd worden wat ik tijdens de proefrit geconstateerd heb : sterk windgeruis aan de passagiers zijde. Dit gaan ze oplossen, anders had ik hem al gehad. Ik hoop dat het een goede auto is, ik heb er een Micra uit 96 op in geruild. Later (lees : na de proefrit
)las ik op internet dat de koppakkingen zwak zijn van deze rovers. Anyway ik ben er op dit moment niet zo bang voor, de garage waar ik hem vandaan heb heeft een naam hoog te houden en verkoopt geen troep. Tijdens de proefrit heb ik ook niets merkwaardigs kunnen constateren, behalve dat het een nette, goed rijdende, mooi auto is.
Ik had nog wel een vraagje over die koppakkingen:
Gaan ze sowieso allemaal kapot? Of valt het wel mee enigzins? (Ben een rustige rijder, niet trappen als hij koud is). Hoelang gaat een pakking normaliter gesproken mee?
Als de auto betrouwbaar is dan ga ik er veel plezier aan beleven!
Foto's (weet alleen niet hoelang deze op het web blijven ivm dat deze advertentie binnenkort weggaat)






Hij heeft alleen wel een plekje (valt niet zo op in het echt gelukkig)

Tevens mis ik een kapje van de rechtermistverlichting. Die moet ik dan nog maar zoeken. Ik sta hier open voor suggesties...
Heb vorige week een Rover 214SI gekocht uit 98 met zon 162DKM op de teller. Waarschijnlijk kan ik hem woensdag ophalen, er moet nog iets gerepareerd worden wat ik tijdens de proefrit geconstateerd heb : sterk windgeruis aan de passagiers zijde. Dit gaan ze oplossen, anders had ik hem al gehad. Ik hoop dat het een goede auto is, ik heb er een Micra uit 96 op in geruild. Later (lees : na de proefrit
Ik had nog wel een vraagje over die koppakkingen:
Gaan ze sowieso allemaal kapot? Of valt het wel mee enigzins? (Ben een rustige rijder, niet trappen als hij koud is). Hoelang gaat een pakking normaliter gesproken mee?
Als de auto betrouwbaar is dan ga ik er veel plezier aan beleven!
Foto's (weet alleen niet hoelang deze op het web blijven ivm dat deze advertentie binnenkort weggaat)






Hij heeft alleen wel een plekje (valt niet zo op in het echt gelukkig)

Tevens mis ik een kapje van de rechtermistverlichting. Die moet ik dan nog maar zoeken. Ik sta hier open voor suggesties...