Pagina 1 van 1
K*t
Geplaatst: ma dec 14, 2009 11:55 pm
door Wallie123
K*t, vanavond achter op een andere auto gereden..
Auto voor mij remde onnodig te hard voor een bocht naar rechts..
Majah, Miste hier wel de ABS want denk dat ik anders wel optijd stil had gestaan..
Schade valt gelukkig wel mee, voorbumper naar de kloten en een klein scheurtje in mijn grill, hopen dat niets achter de bumper kapot is maar denk het niet..
Dus mocht iemand een grijze Rover 200 voorbumper hebben liggen dan hoor ik het graag..

Geplaatst: di dec 15, 2009 12:34 am
door Steven Rover
Dat is balen
Vast niet all-risk verzekerd....
Dus had je toch al die ZR met ABS moeten hebben

Re: K*t
Geplaatst: di dec 15, 2009 6:04 am
door MARTIN
Re: K*t
Geplaatst: di dec 15, 2009 7:34 pm
door Wallie123
MARVON schreef: 
abs had hier ook niet geholpen...afstand houden en opletten wel.
Best knap dat je kunt zeggen dat abs niet geholpen had, ik weet zeker dat ik optijd stil had gestaan met abs..
majah baal er flink van..
Geplaatst: di dec 15, 2009 7:36 pm
door JD
das klote

Geplaatst: wo dec 16, 2009 1:04 am
door Linxxy
zonde! zou de binnenkant wel ff controleren bv radiator voor het geval je de volgende keer stil komt te staan..
kijk eens op onderdelenlijn.nl en autoparts sites meestal heb je dezelfde week nog wel een onderdeel
Geplaatst: wo dec 16, 2009 1:12 am
door Grade
probleem daarmee is dat het vaak ongespoten is, ik denk dat als de temperatuur warmer was geweest je minder kans had gehad op een ongelukje.
zoeke zoeke zoeke....
http://schadeautos.nl/auto.php?id=387033&from=24#
en gevonden:P
Geplaatst: wo dec 16, 2009 1:27 am
door Linxxy
ik bedoel dan ook de onderdelenlijn en autoparts van schadebedrijven (sloop) daar kan je vaak onderdelen in de orginele kleur vinden.. of langs een sloop in de buurt rijden en hopen dat er ''toevallig'' een grijze rover staat :P
Geplaatst: wo dec 16, 2009 11:53 am
door Bart-K
Had dit gisteren op de zaak al gehoord en het blijft balen
Gelukkig is de schade beperkt tot je bumper en grille.
Geplaatst: wo dec 16, 2009 3:36 pm
door Wallie123
Grijze bumper gevonden, volgende week donderdag ophalen voor 120 euro..
Nette prijs lijkt mij ( als hij er tenminste beetje netjes uitziet..
Majah, mg moet nu nog ff w88

Geplaatst: wo dec 16, 2009 3:37 pm
door Grade
redelijke prijs idd, bij hoogerwerf of ergens anders?
Geplaatst: wo dec 16, 2009 6:30 pm
door Mean Green
en hopen dat het kleurverschil mee valt
Geplaatst: wo dec 16, 2009 10:15 pm
door Wallie123
http://link.marktplaats.nl/304809107
Wel een stukje rijden majah..
Hopen dat de bumper er een beetje netjes uitziet en hopen dat het kleur verschil idd niet te erg is..
Als ik de auto zelf zou houden dan had ik een nieuwe bumper gekocht en opnieuw laten spuiten maar wil toch echt gaan voor de ZR

Geplaatst: do dec 17, 2009 4:26 pm
door ivoniehe
Tja balen man...k weet hoe het voelt
Maarja we fixen het wel weer

Geplaatst: do dec 17, 2009 7:30 pm
door Wallie123
ivoniehe schreef:Tja balen man...k weet hoe het voelt
Maarja we fixen het wel weer

Jah das waar, hebben we weer wat te doen
