Pagina 1 van 1
Geplaatst: do dec 03, 2009 10:25 pm
door MauriZe
Zo eentje moet erin:
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GLB245. En ik neem aan dat je daar wel een mooi LEDje voor kan vinden. Gewoon zelfde fitting

Geplaatst: do dec 03, 2009 10:25 pm
door Rvelleko
Is gewoon 12 volt, dus je kan er een LED aan hangen, ik heb er een neonbuisje voor in de plaats gedaan.
Geplaatst: do dec 03, 2009 11:01 pm
door Boarderken
Ik heb met een draadje enzo een blauw ledje geplaatst, en van daar dan aftakking genomen naar een blauwe neon onder het kofferslot

Geplaatst: vr dec 04, 2009 12:36 am
door Grade
mocht hij het met lampje nog niet doen (wat ik vermoed) laat het dan maar even weten dan moetje een koperen lipje in je slot even terugbuigen (5min werk)
Geplaatst: vr dec 04, 2009 5:19 pm
door 118GTR
duidelijk, dat is kortsluiting. En de vorige eigenaar heeft het opgelost door het lampje te verwijderen en daarmee het circuit te onderbreken.
Geplaatst: vr dec 04, 2009 5:53 pm
door rover-ppd
Hoogst waarschijn even een zekering vervangen
Geplaatst: vr dec 04, 2009 5:58 pm
door Grade
jep waarschijnlijk een zekering, als het dan nog niet goed is de - pool van de accu even loshalen en weer vastzetten
Geplaatst: za dec 05, 2009 2:10 pm
door brendo
Dat is zeker weten een zekering
Ik had het ook paar weken geleden :P
Geplaatst: za dec 12, 2009 12:52 pm
door JD
mooi

Geplaatst: za dec 12, 2009 6:24 pm
door MauriZe
tazz schreef:het probleem is trouwens al opgelost, don't ask me how..
nog eens lampje geprobeerd, nieuwe zekeringen erin en alles werkte terug perfect, inclusief het lampje in de kofferbak

Is het een mooi ledje geworden?
