Pagina 1 van 1

RODE ZS (foto!!!!)

Geplaatst: zo nov 29, 2009 6:26 pm
door p@p@zs
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SLFI8ZYT.jpg

Rode ZS, vrijdagmiddag in Barneveld gespot!
Dacht eerst dat t mn eigen waggie was(vrouw betrapt met shoppen ofzo :) maar niet dus)

Geplaatst: zo nov 29, 2009 6:27 pm
door p@p@zs
Heb een briefje onder de ruitenwisser gedaan met club site :D dus afwachten!!!