Mini meet bij de grote M in Veenendaal
Geplaatst: zo nov 29, 2009 12:29 am
Vanavond bij de Mc in Veenendaal nog een ander forumlid tegen gekomen. Aangezien we zelf met 3 Rovers waren moest er even een fototje van gemaakt worden.
Sorry voor de crappy pics ik had alleen een telefoon bij me.


Sorry voor de crappy pics ik had alleen een telefoon bij me.

