Pagina 1 van 1

Mini meet bij de grote M in Veenendaal

Geplaatst: zo nov 29, 2009 12:29 am
door Boekie
Vanavond bij de Mc in Veenendaal nog een ander forumlid tegen gekomen. Aangezien we zelf met 3 Rovers waren moest er even een fototje van gemaakt worden.

Sorry voor de crappy pics ik had alleen een telefoon bij me.

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Geplaatst: zo nov 29, 2009 12:55 pm
door Johnny_D
een witte coupé :inlove:

Geplaatst: zo nov 29, 2009 6:03 pm
door Bart-K
en eindelijk rijdende 100-jes :lol: :mrgreen:

Geplaatst: zo nov 29, 2009 10:59 pm
door Boekie
Bart-K schreef:en eindelijk rijdende 100-jes :lol: :mrgreen:
Ja en hoe :cry:
Bij de ene is de koppeling op en de andere loopt niet lekker. Maar de nieuwe koppeling is inmiddels binnen.