Pagina 1 van 1
Brandstofpomp vervangen 220 TC
Geplaatst: ma nov 16, 2009 9:33 pm
door spekkieforlife
Het,
Wie heeft de brandstofpomp wel eens vervangen van een rover 220 TC?
Ik heb een manual, maar daar staat in dat je van binnen uit hem kan vervangen, maar daar zit alleen de meter

. Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen?
Alvast bedankt.
Mvg Patrick
Geplaatst: ma nov 16, 2009 9:57 pm
door tomcat.t16
Onder de achterbank zit de pomp.
Geplaatst: zo dec 13, 2009 5:03 pm
door spekkieforlife
Terug van weggeweest (en hij staat alweer 6weken stil

),
ik heb alles uit de auto gehaald. De kofferbak is leeg en de achterbank is er gedeeltelijk al uit, maar ik zie niets wat op een afdekplaatje lijkt waar de brandstofpomp onder zit. Nog steeds alleen een afdekplaatje waar alleen de meter onder zit.
@Peter.evers of anyone:
Waar precies zou ik erbij moeten kunnen komen?
Links/rechts/midden?
Heb je echt veel aan hoor, zo'n reparatiehandleiding
Dramatisch
Ik wacht met smart op jullie informatie.
Grz Patrick
Geplaatst: zo dec 13, 2009 5:54 pm
door MARTIN
helaas bij somige modellen zat zo'n serviceluikje niet.
bij de een wel en de ander niet
welkom in de wondere wereld van MG/ROVER
alternatief is de tank demonteren
Geplaatst: zo dec 13, 2009 6:08 pm
door Mark16v
Tank moet eronder vandaan.
Moet ik paginas uit het werkplaatshandboek voor je online gooien?
Geplaatst: zo dec 13, 2009 10:07 pm
door spekkieforlife
Hoi,
Dat is jammer zeg. Dacht ik net een makkelijke reparatie te hebben...
Er kan in ieder geval hierna weinig meer kapot gaan want bijna alles is al een keer vervangen...
Die pagina's uit de handleiding wil ik wel zien. Hopen dat het een betere handleiding is als dat ik heb.
Bedankt he!
Geplaatst: zo dec 13, 2009 10:57 pm
door Mark16v
Geplaatst: ma dec 14, 2009 1:10 am
door tomcat.t16
Ik heb hier een tank inclusief pomp liggen, zal morgen ff proberen een foto online te knallen. Ik dacht toch ongeveer in het midden.
Grtz
Geplaatst: ma feb 15, 2010 10:58 pm
door spekkieforlife
Tank is eronder uit en pomp onderweg.
Ik heb toch gekozen voor n nieuwe pomp.
De IPT048 van FSE bij Biesheuvel Autosport vandaan.
Komt ammel weer goed met TC
Beetje late reactie

, maar in ieder geval nog bedankt voor jullie reacties!
Gr Patrick
Geplaatst: ma feb 15, 2010 11:26 pm
door Grade
wat heeft hij gedraaid als ik vragen mag?
Geplaatst: di feb 16, 2010 12:00 pm
door spekkieforlife
De km's bedoel je neem ik aan?
Hij zit op ca. de 154500 km.
Grz Patrick