Pagina 1 van 1

Zwarte MKII ZR N14

Geplaatst: ma nov 09, 2009 2:51 pm
door MGPete
Zaterdag 7 november rond 14:30
Kwam vanuit het tunnelsysteem en reed richting Den Haag.

Gaf nog ff een grootlicht seintje maar was waarschijnlijk net te laat.

Wie?

Geplaatst: ma nov 09, 2009 6:22 pm
door Rvelleko
In Poeldijk zie ik ook wel eens een zwarte ZR MK2 staan, mss istie het wel