Zwarte MKII ZR N14
Geplaatst: ma nov 09, 2009 2:51 pm
Zaterdag 7 november rond 14:30
Kwam vanuit het tunnelsysteem en reed richting Den Haag.
Gaf nog ff een grootlicht seintje maar was waarschijnlijk net te laat.
Wie?
Kwam vanuit het tunnelsysteem en reed richting Den Haag.
Gaf nog ff een grootlicht seintje maar was waarschijnlijk net te laat.
Wie?