Pagina 1 van 1

Led achterlichten

Geplaatst: ma nov 02, 2009 11:53 pm
door Linxxy
Heyz, zouden jullie je mening willen geven over led achterlichten??

ik heb twee soorten gevonden ik vind ze wel geinig!

Afbeelding

Of:

Afbeelding

Iemand hier ervaring mee?

@ moderator: heb weer eens foutje gemaakt ik wilde m onder mijn bericht in voorstellen zetten maar heb een nieuw onderwerp op verkeerde geplaatst! excuus ;)

Geplaatst: di nov 03, 2009 12:02 am
door Rvelleko
Die tweede :P
Heb ik ook :mrgreen:

Geplaatst: di nov 03, 2009 12:22 am
door JeroenH
Vind ze allebei gaaf! Heb naar allebei wel eens gezocht, maar nog niet gekocht :oops:
Die bovenste schijnt alleen wel een grijze rand rondom te hebben. Kun je op het plaatje ook wel zien... Moet dan net bij je auto passen. Jij had volgens mij een zwarte...valt dan wel erg veel op denk ik zo'n grijze rand er tussen...

Geplaatst: di nov 03, 2009 12:29 am
door Linxxy
JeroenH schreef:Jij had volgens mij een zwarte...valt dan wel erg veel op denk ik zo'n grijze rand er tussen...
klopt is misschien nog op te lossen om chrome strips erom te plaatsen maar of datnou zo mooi is?

ze hebben allebij wel wat! die led ringen vind ik ook wel erg mooi alleen zonde van die grijze rand.. zijn niet duur €120,-

Geplaatst: di nov 03, 2009 9:36 am
door Mean Green
vind ze allebei mooi
die eerste vind ik wel iets leuker
desnoods maak je dat randje ook gewoon zwart

Geplaatst: di nov 03, 2009 1:44 pm
door JeroenH
Hier was ook iemand die de eerste heeft gekocht. Die had het toen ook over spuiten, maar ik weet niet hoe het daar nu mee staat en weet zo ook geen naam meer wie dat nou was... Zou je eens ff moeten zoeken op het forum, kun je daar ff vragen hoe die dat opgelost heeft...

Geplaatst: di nov 03, 2009 4:04 pm
door Grade
ik ben er geen fan van... ik vind het een beetje plastic fantastic...

Geplaatst: di nov 03, 2009 4:05 pm
door Rvelleko
Ik heb die tweede gekocht omdat ik wel iets moderners wilde maar niet met van dat chroom, dat vinnik zo lelijk

Geplaatst: di nov 03, 2009 5:59 pm
door Bart-K
De eerste, maar dan zonder de LED's want die zien er imo altijd zo goedkoop uit :?

Zoiets dus:
Afbeelding

Geplaatst: di nov 03, 2009 6:36 pm
door Wallie123
Grade schreef:ik ben er geen fan van... ik vind het een beetje plastic fantastic...
Mee eens....

Geplaatst: di nov 03, 2009 6:45 pm
door Mean Green
Bart-K schreef:De eerste, maar dan zonder de LED's want die zien er imo altijd zo goedkoop uit :?

vind met led toch juist een modernere look geven

Geplaatst: di nov 03, 2009 7:51 pm
door JD
ben dr ook niet echt fan van :?
de eerste zonder leds zijn wel aardig

Geplaatst: di nov 03, 2009 8:48 pm
door Johnny_D
IK zou de 1e nemen.
Maar als ik een goeie tip mag geven. ga op je gevoel af. uiteindelijk is het jouw auto, en niet de onze waar ze in komen.
Dus maak zelf je keuze, voor dat je zit met iets wat je eigelijk niet de mooiste vond

Geplaatst: di nov 03, 2009 9:02 pm
door Linxxy
Johnny_D schreef: Maar als ik een goeie tip mag geven. ga op je gevoel af.
Dat is het probleem vind ze allebij mooi en tips kunnen daarbij helpen.. ook puntjes die mij nog niet opgevallen waren ;)

Geplaatst: di nov 03, 2009 9:27 pm
door Rvelleko
Bij die tweede, die ik heb.
Hoor ik wel eens mensen die denken dat een van mn remlichten het niet doet.
Als je namelijk een beetje schuin kijkt lijkt het alof er maar een kant brand

Geplaatst: di nov 03, 2009 11:02 pm
door Mean Green
valt mij idd ook wel is op bij mensen met led achterlichten
maar ach who cares