Gaskabel van goud ofwat?
Geplaatst: zo nov 01, 2009 6:21 pm
Hallo mensen,
Ik merkte een tijdje geleden dat het gas geven in mijn auto best stroef ging..
Heb de kabel los gehaald en wat olie proberen in te doen, het gas geven ging toen iets beter, maar nog steeds niet zoals het normaal moet en het word ook steeds erger..
Het is niet de gasklep of het pedaal want deze gaan heel soepel..
Dus ik dacht laat ik mijn Rover is verwennen, ik ga een nieuwe kabel halen bij de Rover dealer in Eindhoven want bij TC hadden ze deze niet..
Toen ik belde om te vragen of ze deze op voorraad hadden vertelde deze vriendelijke man aan mij dat ik voor deze kabel 100,- ex btw voor moest betalen..
Ik schok best van deze prijs, wist dat rover rijden iets duurder was dan een Golf ofiets maar vind 100 euro echt teveel geld..
Weet iemand of deze kabel ergens anders een stuk goedkoper is of heeft iemand een andere oplossing voor mij?
Alvast bedankt..
Ik merkte een tijdje geleden dat het gas geven in mijn auto best stroef ging..
Heb de kabel los gehaald en wat olie proberen in te doen, het gas geven ging toen iets beter, maar nog steeds niet zoals het normaal moet en het word ook steeds erger..
Het is niet de gasklep of het pedaal want deze gaan heel soepel..
Dus ik dacht laat ik mijn Rover is verwennen, ik ga een nieuwe kabel halen bij de Rover dealer in Eindhoven want bij TC hadden ze deze niet..
Toen ik belde om te vragen of ze deze op voorraad hadden vertelde deze vriendelijke man aan mij dat ik voor deze kabel 100,- ex btw voor moest betalen..
Ik schok best van deze prijs, wist dat rover rijden iets duurder was dan een Golf ofiets maar vind 100 euro echt teveel geld..
Weet iemand of deze kabel ergens anders een stuk goedkoper is of heeft iemand een andere oplossing voor mij?
Alvast bedankt..