Pagina 1 van 1

lichtje klok stuk

Geplaatst: di okt 27, 2009 1:56 pm
door IJnstijn_II
Hallo allemaal,

sinds vorige week is het lichtje van mijn klok stuk. Verder doet hij het nog. Ik heb hierover twee vragen:

1- Is het licht apart van de klok, of moet ik het hele ding vervangen?
2- Waar kan ik dat krijgen, of zijn er standaard oplossingen verkrijgbaar?

Alvast bedankt, als jullie het weten, hoef ik de klok niet te demonteren om er achter te komen...

IJsbrand

Geplaatst: di okt 27, 2009 2:48 pm
door Rvelleko
Als je het paneeltje rondom de klok weghaalt zie je dat het klokje met een paar schroefjes vast zit, als je deze losdraait kun je het hele klokje loshalen, aan de achterkant zit een blauw ding, deze kun je eruit draaien, hier zit het lampje in.

Geplaatst: di okt 27, 2009 10:13 pm
door Johnny_D
*never mind*

Geplaatst: di okt 27, 2009 10:30 pm
door Rvelleko
Klokkenkast ?

Geplaatst: di okt 27, 2009 11:59 pm
door Johnny_D
ow wacht ff, ik zit 2 dinge door elkaar te hale :mrgreen:

Geplaatst: wo okt 28, 2009 1:40 am
door tomcat.t16
Inderdaad, zoals beschreven. Lampjes kun je kopen bij de betere automaterialenzaak... kost iets van 2,50.

Bij MK2 moet je de houten strip eraf trekken (met beleid).
Bij MK3 de afdekplaat, ook met beleid anders heb je kans dat er wat breekt. Of een afdruk van een schroevendraaier in je dashboard gedrukt staat.

Geplaatst: wo okt 28, 2009 1:46 am
door Johnny_D
Ah, en hoe krijg je die strip er af, aangezien bij mij ook het lampje stuk is.
gewoon platte schroevendraaier er tusse zette?

Geplaatst: wo okt 28, 2009 2:34 am
door tomcat.t16
Johnny_D schreef:Ah, en hoe krijg je die strip er af, aangezien bij mij ook het lampje stuk is.
gewoon platte schroevendraaier er tusse zette?
Inderdaad!
Kleine platte schroevendraaier uiterst rechts erachter zetten, voorzichtig loswippen en lostrekken :P

Geplaatst: wo okt 28, 2009 12:47 pm
door IJnstijn_II
Thanks allemaal,

ga het straks direct fixen...

Johnny, kwantumkorting regelen??? ;)

Is zeker niet hetzelfde lampje als achter de temperatuurknop..?

IJsbrand

Geplaatst: wo okt 28, 2009 1:36 pm
door tomcat.t16
IJnstijn_II schreef:Thanks allemaal,

ga het straks direct fixen...

Johnny, kwantumkorting regelen??? ;)

Is zeker niet hetzelfde lampje als achter de temperatuurknop..?

IJsbrand
Als ik me niet vergis, nee...