checkpoint
Geplaatst: vr okt 23, 2009 6:28 pm
net bij checkpoint een paarse rover 200/25 gespot
iemand van hier toevallig ???
iemand van hier toevallig ???
Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/