Pagina 1 van 1
Brm 200 in Nijmegen.
Geplaatst: do okt 15, 2009 8:14 pm
door Zeppie
Wij kwamen vanmiddag een brm 200 tegen in Nijmegen,je was groen met zilver kleurigen stoot strips ,en je had een sticker op de zijruit daarop stond infinity (als ik me niet vergis)
Jij reed richting Gamma.

Re: Brm 200 in Nijmegen.
Geplaatst: do okt 15, 2009 11:17 pm
door JeroenH
Zeppie schreef:groen met zilver kleurigen stoot strips
Om de selectie even iets te verkleinen zeg maar

Geplaatst: vr okt 16, 2009 7:03 pm
door JD
Geplaatst: vr okt 16, 2009 8:19 pm
door Zeppie
Whaaaaaaaaaaaaaaaa die sticker gaat het om hé ,das wel herkenbaar toch wahahaha ..

Geplaatst: ma okt 19, 2009 5:09 pm
door rosusa
C'est moi
Geplaatst: ma okt 19, 2009 8:08 pm
door Dr Doggystyle
ben wel benieuwd naar de fotos van je auto dan
Geplaatst: ma okt 19, 2009 8:31 pm
door rosusa
Heb me er nooit in verdiept maar zal proberen er deze week eens een paar te plaatsen.
Geplaatst: ma okt 19, 2009 9:37 pm
door Dr Doggystyle
mocht het niet lukken stuur me maar een mailtje met fotos
plaats ik ze wel voor je
Geplaatst: di okt 20, 2009 1:06 am
door Zeppie
aha daar hebben we de driver van de Brm ,probeerde nog naast je te komen maar helaas..
Geplaatst: di okt 20, 2009 10:24 am
door rosusa
is ook niet voor niets een brm he

daar kom je niet zo snel naast....
Geplaatst: di okt 20, 2009 4:18 pm
door Mean Green