Koppakking vervangen 2.0 turbo
Geplaatst: wo sep 30, 2009 11:35 pm
Vandaag "even" de koppakking en kop vervangen van de Turbo.
Geloof het of niet, 5 uurtjes werk :P. Nu alleen nog vloeistoffen vullen en starten.
Distributieriem heb ik gewoon teruggeplaatst (heeft 500km gelopen)
Kopbouten heb ik gewoon teruggeplaatst (KX type zijn geen rekbouten)
Nu maar hopen dat het allemaal goed is :P
Geloof het of niet, 5 uurtjes werk :P. Nu alleen nog vloeistoffen vullen en starten.
Distributieriem heb ik gewoon teruggeplaatst (heeft 500km gelopen)
Kopbouten heb ik gewoon teruggeplaatst (KX type zijn geen rekbouten)
Nu maar hopen dat het allemaal goed is :P