Ramses Dacht ik, in eindhoven.
Geplaatst: vr mei 08, 2009 8:39 pm
Reed vndaag rond kwart over 4 door eindhoven en zag ramses rijden met zijn dikke rover 200

Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/