Pagina 1 van 1
MG ZS (denk ik) gespot op race wars
Geplaatst: ma apr 20, 2009 10:58 am
door littldevil
ik ben dus naar race wars geweest zondag
en tot mijn grote verbazing stond tussen de tuning cars een MG ZS ( denk ik toch)
was zodanig verwonderd dak er een foto van getrokken heb :P
wss stonden er nog maar ben ik ze niet tegen gekomen

Geplaatst: ma apr 20, 2009 11:10 am
door Mark16v
dat is wel een ZS ja, lijkt zelfs een 180

Geplaatst: ma apr 20, 2009 11:25 am
door Dr Doggystyle
ziet er vet uit
Geplaatst: ma apr 20, 2009 12:16 pm
door Boarderken
Waarschijnlijk niet geflyerd gezien het onverwachts was
Ziet er wel cool uit zo
