Pagina 1 van 1

blauwe 200 coupe met pech

Geplaatst: wo apr 08, 2009 11:08 pm
door Robert-220TC
Delft richting Rijswijk thv de beatrixlaan
(d8 eerst is mn ouwe auto hahah maar was um niet (niet verbouwd)
linker voorwiel lag er af en stond op krik
tijd tussen 1700 en 1730 uur
stond nog een polootje bij

Geplaatst: do apr 09, 2009 6:22 am
door The Flying Dutchman
En jij hebt natuurlijk even het kenteken genoteerd. :roll:

Geplaatst: do apr 09, 2009 8:12 pm
door Järv
nee, hij had het te druk met lachen en hard doorrijden :roll: :lol:

Geplaatst: do apr 09, 2009 8:23 pm
door Robert-220TC
Rover schreef:nee, hij had het te druk met lachen en hard doorrijden :roll: :lol:
hahha
jj hebt um do'ah ;)
nope geen kenteken genoteerd

Geplaatst: do apr 09, 2009 8:24 pm
door Järv
:mrgreen: