Pagina 1 van 1
Rover BRM Spjkensse
Geplaatst: zo mar 29, 2009 6:50 pm
door Rvelleko
Zag net rond 18:30 een Rover BRM staan met een groen gespoten "mondje" .Kenteken eindigde op DG-XP
Stond op het parkeer terrein van de WokChinees
Geplaatst: zo mar 29, 2009 9:29 pm
door Mark16v
ja die heb ik laatst ook gespot, 2 straten bij mijn ouders vandaan (ook in Spijkenisse).
Geplaatst: zo mar 29, 2009 9:31 pm
door Rvelleko
Was vergeten te vermelden waar hij stond

Heb ff aangepast
Geplaatst: zo mar 29, 2009 11:01 pm
door Mark16v
dan zal die lekker gegeten hebben

Geplaatst: zo mar 29, 2009 11:16 pm
door Rvelleko
Ik ook

Geplaatst: di apr 07, 2009 12:56 pm
door Mark16v
vanochtend ook weer gezien op de Gadering in Hoogvliet.