Pagina 1 van 1
Rover/ Mz zr ?? Bij wegmisbruikers, 28 maart.
Geplaatst: za mar 28, 2009 7:39 pm
door BarryBrm
Zag net in het filmpje van wegmisbruikers een blauwe mg zr of mss dat het wel Jan Dakpans rover was... iig die auto

had wel clear achterlichten d8 ik.
Geplaatst: vr apr 03, 2009 12:51 pm
door Steven Rover
Ik op TV?

:P
Kun je het filmpje nog ergens terug kijken?????

Geplaatst: vr apr 03, 2009 1:15 pm
door Dr Doggystyle
hier kun je het zien
http://www.sbs6.nl/web/show/id=125661/langid=43
maar ik heb echt geen zin om dat stomme programma helemaal te kijken om te kijken waar dit voorkomt

Geplaatst: vr apr 03, 2009 2:38 pm
door Rvelleko
Bij 2:12 zie ik wel een blauwe 200 rijden
Geplaatst: vr apr 03, 2009 2:54 pm
door Steven Rover
Waarom flikkerd dat beeld zo als ik het filmpje bekijk!

Geplaatst: vr apr 03, 2009 5:58 pm
door Steven Rover
Heb het gezien, maar dat op 2.12 minuten is gewoon een standaard Rover 200...dacht ik....
Geplaatst: vr apr 03, 2009 8:59 pm
door Dr Doggystyle
dit is het plaatje voor de mensen die net zo fanaat van het programma zijn als ik

Geplaatst: vr apr 03, 2009 10:40 pm
door Steven Rover
Je moet toch ook wel een echte kenner zijn om hem te herkennen, maar ik blijf erbij dat het een standaard 200 is. En als je nu kunt zien dat het heldere koplampen zijn vind ik je helemaal knap
Maar dit was ik in iedergeval niet....
Geplaatst: vr apr 03, 2009 11:07 pm
door Dr Doggystyle
Steven Rover schreef:Je moet toch ook wel een echte kenner zijn om hem te herkennen
idd, ik herken alleen die golfje

Geplaatst: vr apr 03, 2009 11:33 pm
door Rvelleko
Ik herkende em gelijk toen ik het filmpje aanzette, met die strip op de achterbumper, en die vierkante achterlichies
Geplaatst: vr apr 03, 2009 11:36 pm
door Johnny_D
Steven Rover schreef:Je moet toch ook wel een echte kenner zijn om hem te herkennen, maar ik blijf erbij dat het een standaard 200 is. En als je nu kunt zien dat het heldere koplampen zijn vind ik je helemaal knap
geloof me, op een gegeve momend herken je rovers op de meest debiele momente

Geplaatst: za apr 04, 2009 8:57 am
door Steven Rover
ja dat is waar, had er met rijles nog last van.
Zie ik ineens een Rover 75 langs de kant van de weg....en mis daardoor even een verkeersbord....waarop de instructeur toch even op de rem moest stampen, want die weg mochten we niet in

Geplaatst: za apr 04, 2009 6:59 pm
door BarryBrm
Nee die was het ook niet, 't was licht in het filmpje.. n niet in het donkere.
Geplaatst: za apr 04, 2009 7:01 pm
door Steven Rover
Enig idee rond welke tijd???
Je hebt alleen het voor stukje gezien of niet...
Want dit is de aflevering van 29 maart, en jij had het over 28 maart

Geplaatst: za apr 04, 2009 7:03 pm
door BarryBrm
Nee was wel 28 maart, 29 maart is herhaling..
Maargoed, ze gingen achter iemand anders aan en zag ze in een flits een mg zr of veranderde rover voorbij komen.
Geplaatst: za apr 04, 2009 7:06 pm
door Steven Rover
Reed ik weer niet hard genoeg :P