Pagina 1 van 1

Gespot Rover 200 Coupe JL-RR-77

Geplaatst: ma mar 16, 2009 8:05 pm
door MoRaX
Gespot in Centrum van Vaals. Za.+/- tussen 16:00u en 17:00u.

Aangezien ik hier een weekendje in het Landal park heb gezeten.

Hij staat al in het register, en rijdt hier dus nog steeds rondt!

Geplaatst: ma mar 16, 2009 9:05 pm
door Mark16v
istie nou zwart of charcoal?

Geplaatst: di mar 17, 2009 9:53 am
door MoRaX
charcoal 99.5% zeker!!

Geplaatst: di mar 17, 2009 10:09 am
door Mark16v
Dacht ik wel, alleen ik heb een setje foto's van toen hij op Speurders of MP stond en daar leek hij heel erg zwart.

Thanks.