Gespot Rover 200 Coupe JL-RR-77
Geplaatst: ma mar 16, 2009 8:05 pm
Gespot in Centrum van Vaals. Za.+/- tussen 16:00u en 17:00u.
Aangezien ik hier een weekendje in het Landal park heb gezeten.
Hij staat al in het register, en rijdt hier dus nog steeds rondt!
Aangezien ik hier een weekendje in het Landal park heb gezeten.
Hij staat al in het register, en rijdt hier dus nog steeds rondt!