Pagina 1 van 1
Blauwe TC Scheveningen
Geplaatst: zo mar 01, 2009 7:27 pm
door MGPete
Gister (zaterdag 28 feb) rond 13:00 uur.
Geparkeerd op de hoek van de Gentsestraat en de Stevinstraat ter hoogte van Snackbar De Smurf

Geplaatst: ma mar 02, 2009 1:00 pm
door Silly CVT
Zeker geen foto en kenteken???
Geplaatst: wo mar 04, 2009 12:17 pm
door MGPete
Nope

Geplaatst: do mar 05, 2009 11:01 pm
door Robert-220TC
mijn oude was het niet want die is kapot

Geplaatst: do mar 05, 2009 11:06 pm
door Dr Doggystyle
Robert-220TC schreef:mijn oude was het niet want die is kapot

das zonde zeg.....
Geplaatst: do mar 05, 2009 11:10 pm
door Johnny_D
Robert-220TC schreef:mijn oude was het niet want die is kapot

wtf, is tie nu al totalos dan?
Geplaatst: ma mar 16, 2009 10:39 pm
door Robert-220TC
nope die heeft de aandrijf as naar zn grootje geholpen
niet gek btw je hoort van iedereen dat hij als een de debiel rijdt en loopt de pssst psst en.
anders had ik hem nog wel terug gekocht

Geplaatst: ma mar 16, 2009 10:55 pm
door Johnny_D
Robert-220TC schreef:nope die heeft de aandrijf as naar zn grootje geholpen
niet gek btw je hoort van iedereen dat hij als een de debiel rijdt en loopt de pssst psst en.
anders had ik hem nog wel terug gekocht

je kan hem altijd nog trug kope ent blokje swappe
