Pagina 1 van 1

Mooi filmpje van de engelse politie

Geplaatst: do feb 19, 2009 8:13 pm
door BarryBrm
Mooi filmpje waarin de engelse politie met de oude rover 200 rijd :D

http://www.youtube.com/watch?v=iM6trhD6avU

Geplaatst: vr feb 20, 2009 7:51 pm
door JD
ben benieuwd wat die vent te verbergen heeft.

Geplaatst: vr feb 20, 2009 10:20 pm
door Johnny_D
die beemer heeft ook beetje last van een lekke kop.
er komt trouwens op 0:22 ook een metro mk2 voorbij zette 8)

edit op 1:13 mog maals een metro mk2 :mrgreen:

Geplaatst: za feb 21, 2009 12:32 am
door Mark16v
ehm, die "beemer" is een Rover 213 of 216 en de politie rijd in een 400 GSi Turbo...

Geplaatst: za feb 21, 2009 1:01 am
door Johnny_D
eu.... oops :oops:
sorry, 3 dage wijnig slaap eist z'n tol :mrgreen:

Geplaatst: za feb 21, 2009 12:47 pm
door Bart-K
gaaf filmpje 8)