Pagina 1 van 1
Mooi filmpje van de engelse politie
Geplaatst: do feb 19, 2009 8:13 pm
door BarryBrm
Mooi filmpje waarin de engelse politie met de oude rover 200 rijd
http://www.youtube.com/watch?v=iM6trhD6avU
Geplaatst: vr feb 20, 2009 7:51 pm
door JD
ben benieuwd wat die vent te verbergen heeft.
Geplaatst: vr feb 20, 2009 10:20 pm
door Johnny_D
die beemer heeft ook beetje last van een lekke kop.
er komt trouwens op 0:22 ook een metro mk2 voorbij zette
edit op 1:13 mog maals een metro mk2

Geplaatst: za feb 21, 2009 12:32 am
door Mark16v
ehm, die "beemer" is een Rover 213 of 216 en de politie rijd in een 400 GSi Turbo...
Geplaatst: za feb 21, 2009 1:01 am
door Johnny_D
eu.... oops
sorry, 3 dage wijnig slaap eist z'n tol

Geplaatst: za feb 21, 2009 12:47 pm
door Bart-K
gaaf filmpje
