Pagina 1 van 1

rover coupe hoogvliet rond half 11 18-2-09

Geplaatst: do feb 19, 2009 12:55 am
door Chris1986
donkere rover 220 coupe dacht ik zal wel fout hebben maarja :P

zat achter mijn silvia te bumperkleven op de aveling :P whaha wel rap dingetje denk ik

zag deze site op de zijruiten staan :P dus iemand van hier? :D

Re: rover coupe hoogvliet rond half 11 18-2-09

Geplaatst: do feb 19, 2009 6:14 am
door Rick
Chris1986 schreef:donkere rover 220 coupe dacht ik zal wel fout hebben maarja :P

zat achter mijn silvia te bumperkleven op de aveling :P whaha wel rap dingetje denk ik

zag deze site op de zijruiten staan :P dus iemand van hier? :D
Zal Mister Mark 16V wel zijn geweest, die is gek op alles wat Sylvia heeet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En ik................nee ik was het niet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Geplaatst: do feb 19, 2009 10:12 am
door Mark16v
Haha dat was ik inderdaad, leuk dat je je aangemeld hebt!

Is maar een 1.6je hoor die van mij ;) Tijd voor een SR20DET? :P

edit: ok, zie dat je ook een Vi hebt, vandaar dat je al aangemeld was :P