Pagina 1 van 1
Geplaatst: wo feb 18, 2009 7:59 pm
door Striker
Dat was MARVON op bezoek bij Midnight :P.
Geplaatst: wo feb 18, 2009 9:01 pm
door Edgecrusher
Marvon kan alleen niet al te best parkeren, hij heeft 4 vakken nodig voor zijn auto.

Geplaatst: wo feb 18, 2009 10:01 pm
door Dr Doggystyle
zo das aso geparkeerd

Geplaatst: wo feb 18, 2009 10:41 pm
door Boarderken
So what, doe ik aan de supermarkt

Als patserige range rovers dat mogen, dan ik ook :P
Geplaatst: wo feb 18, 2009 11:28 pm
door Johnny_D
snap dat dan, zoon auto heeft die plekke nodig vor zijn ego

Geplaatst: do feb 19, 2009 12:34 am
door MoRaX
ASO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst: do feb 19, 2009 2:31 pm
door Bart-K
Geplaatst: vr feb 20, 2009 8:31 pm
door MARTIN
Beaviz schreef:dammit! zat nog te twijfelen of het een bekende was...
wou eerst de tourer met het neusje ervoor zetten.
Maar ik wist niet zeker of de bestuurder dat op prijs zou stellen..

das lachen,je staat er met je neus bovenop.
heb je de raamband niet gezien?????
in de noordstraat zit ook een hans anders hoor.
en wat wat dat aso parkeren betreft.........geen deuren van een ander in de mijne.
Geplaatst: za feb 21, 2009 12:27 am
door MARTIN