Pagina 1 van 1
Witte 220 TC --> Aankomend MG-R lid?
Geplaatst: zo feb 08, 2009 1:00 am
door Boekie
Dit kwam ik vandaag tegen op de meet in Veenendaal
Schitterend wagentje met een super geluid (Mede dankzij de blow-off valve

)
Geplaatst: zo feb 08, 2009 1:02 am
door Bart-K
en heb je de eigenaar aangesproken/geflyerd??
Geplaatst: zo feb 08, 2009 1:43 am
door Boekie
Uiteraard!

Alleen flyers had ik niet maar ik heb em doorverwezen naar
de site.
binnen kort maar ff flyers uitprinten voor het geval dat...
Geplaatst: zo feb 08, 2009 2:12 am
door Johnny_D
ziet er mooi uit, maar is dit niet die auto die hier pas al vermeld stond(ex van auditurbo of zo?)
Edit: nee dus(ff getjekt

)
Geplaatst: zo feb 08, 2009 2:17 am
door Boekie
Zou best wel kunnen. I don't know.
Geplaatst: zo feb 08, 2009 4:42 am
door Rick
Geplaatst: zo feb 08, 2009 11:38 am
door Johnny_D
nee hij is het niet. de ex van auditurbo heeft het kenteken ht-gb-88
en deze 82-lh-tv

Geplaatst: zo feb 08, 2009 12:39 pm
door Dr Doggystyle
dit is die ene rechtsgestuurde toch
staat ook in de coupe database
Geplaatst: zo feb 08, 2009 1:14 pm
door Boekie
rechts gestuurd inderdaad

Geplaatst: zo feb 08, 2009 1:18 pm
door Johnny_D
die stond inderdaat pas nog in het te koop topic omdat hij op mp stond.
wit blijft echt de meest dikke kleur voor een coupe
Geplaatst: zo feb 08, 2009 2:52 pm
door kips65
en mooie velgen

Geplaatst: zo feb 08, 2009 11:06 pm
door Rick
Geplaatst: zo feb 08, 2009 11:33 pm
door Johnny_D
Corectie: te koop stond

Geplaatst: do feb 12, 2009 12:19 am
door BEC
jaaa hier is ie dan haha boekie bedankt voor het verwijzen naar de site

Geplaatst: za feb 14, 2009 11:38 am
door Boekie
Graag gedaan joh
