Pagina 1 van 1

Witte 220 TC --> Aankomend MG-R lid?

Geplaatst: zo feb 08, 2009 1:00 am
door Boekie
Dit kwam ik vandaag tegen op de meet in Veenendaal

Afbeelding

Afbeelding

Schitterend wagentje met een super geluid (Mede dankzij de blow-off valve :twisted: )

Geplaatst: zo feb 08, 2009 1:02 am
door Bart-K
en heb je de eigenaar aangesproken/geflyerd??

Geplaatst: zo feb 08, 2009 1:43 am
door Boekie
Uiteraard! :mrgreen: Alleen flyers had ik niet maar ik heb em doorverwezen naar de site.

binnen kort maar ff flyers uitprinten voor het geval dat...

Geplaatst: zo feb 08, 2009 2:12 am
door Johnny_D
ziet er mooi uit, maar is dit niet die auto die hier pas al vermeld stond(ex van auditurbo of zo?)

Edit: nee dus(ff getjekt ;) )

Geplaatst: zo feb 08, 2009 2:17 am
door Boekie
Zou best wel kunnen. I don't know.

Geplaatst: zo feb 08, 2009 4:42 am
door Rick
Boekie schreef:Zou best wel kunnen. I don't know.
;) ;) Ja dat is hem :!: :!: :!:

Geplaatst: zo feb 08, 2009 11:38 am
door Johnny_D
nee hij is het niet. de ex van auditurbo heeft het kenteken ht-gb-88
en deze 82-lh-tv ;)

Geplaatst: zo feb 08, 2009 12:39 pm
door Dr Doggystyle
dit is die ene rechtsgestuurde toch
staat ook in de coupe database

Geplaatst: zo feb 08, 2009 1:14 pm
door Boekie
rechts gestuurd inderdaad ;)

Geplaatst: zo feb 08, 2009 1:18 pm
door Johnny_D
die stond inderdaat pas nog in het te koop topic omdat hij op mp stond.

wit blijft echt de meest dikke kleur voor een coupe

Geplaatst: zo feb 08, 2009 2:52 pm
door kips65
en mooie velgen 8)

Geplaatst: zo feb 08, 2009 11:06 pm
door Rick
Johnny_D schreef:die stond inderdaat pas nog in het te koop topic omdat hij op mp stond.

wit blijft echt de meest dikke kleur voor een coupe
Ik keek alweer verder. :!: :!: :!: ........dit is die ook op de Marktplaats te koop staat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Geplaatst: zo feb 08, 2009 11:33 pm
door Johnny_D
Rick schreef: ik keek alweer verder. :!: :!: :!: ........dit is die ook op de Marktplaats te koop staat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Corectie: te koop stond ;)

Geplaatst: do feb 12, 2009 12:19 am
door BEC
jaaa hier is ie dan haha boekie bedankt voor het verwijzen naar de site ;)

Geplaatst: za feb 14, 2009 11:38 am
door Boekie
Graag gedaan joh ;)