Rover 75 op de A28 richting hoogeveen.
Geplaatst: zo jan 18, 2009 9:23 pm
Je kwam me voorbij. Heb je nog een tijdje achtervolgd maar me vriendin vond dat 120 120 is en niet 140 
Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/