Pagina 1 van 1
een SVR! bij Waalwijk
Geplaatst: vr jan 16, 2009 6:19 pm
door Joep
Deze stond op een aanhanger, achter een auto. Vanaf Waalwijk richting de snelweg. Het was een gele, maar helaas was ik vanochtend (7:15) te laat om mijn fototoestel te pakken.
Geplaatst: vr jan 16, 2009 6:35 pm
door Rvelleko
Geplaatst: vr jan 16, 2009 10:25 pm
door Silly CVT
Beetje jammer weer... 
Geplaatst: zo jan 18, 2009 5:41 pm
door Joep
Want... Ik kan me geen andere auto voorstellen die erop lijkt?
Geplaatst: zo jan 18, 2009 11:56 pm
door Johnny_D
nee maar foto's zijn altijd leuk
Geplaatst: ma jan 19, 2009 6:48 pm
door Joep
Verkeerd opgevat...
Ik baal er zelf ook van dat ik niet op tijd was. Het drong ook pas vrij laat door dat het een heuze SVR was...
Geplaatst: ma jan 19, 2009 10:08 pm
door Järv
Ach ... als "
geen foto van een SVR maken" het grootste probleem was geweest op deze aarde hadden we het allemaal heel erg goed gehad

Geplaatst: di jan 20, 2009 12:30 am
door Smurfing
als er nou es helemaal geen svr's waren om te fotograferen... Dan hadden wij misschien nog nieuwe rovers en mg's kunnen kopen zonder dat er chinezen aan te pas kwamen
Geplaatst: di jan 20, 2009 12:51 am
door 118GTR
Yup moneypit nr veel.
Maar toch.....zou er best 1 willen.