laagvliegende rechtsgestuurde 623
Geplaatst: di jan 13, 2009 9:11 pm
vanmiddag tussen Goirle en Hilvarenbeek een rechtsgestuurde laagvliegende 623
wanneer ga je hem ophalen Roy??
wanneer ga je hem ophalen Roy??
Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/