Pagina 1 van 1

laagvliegende rechtsgestuurde 623

Geplaatst: di jan 13, 2009 9:11 pm
door Bart-K
vanmiddag tussen Goirle en Hilvarenbeek een rechtsgestuurde laagvliegende 623 :lol:

wanneer ga je hem ophalen Roy??

Geplaatst: di jan 13, 2009 9:26 pm
door Mista T
Haha .....

Dat vermoeden had ik al...
Belde vandaag al en toen was Remco een proefvlucht aan het maken...

Schiphol belde me ook om toestemming voor de start te verlenen haha