Pagina 1 van 1

zilveren 25 met mini velgen

Geplaatst: ma jan 12, 2009 7:42 pm
door Gerald-17
zaterdagmiddag bij de mediamarkt in zwolle, reed de Q-park uit en ik dr bijna in

is dat niet een bekende?

Geplaatst: ma jan 12, 2009 7:48 pm
door JD
er was hier wel iemand die een setje mini velgen verkocht meen ik :?
Mischien dezelfde? of de nieuwe eigenaar :P

Geplaatst: ma jan 12, 2009 8:33 pm
door Johnny_D
ik neem aan dat je dan velgen van de nieuwe mini bedoelt, want de 12 inch van de ouwe mine word wel erg krap :mrgreen:

Geplaatst: ma jan 12, 2009 9:11 pm
door Striker
Waarschijnlijk Edgecrusher's oude 25.

Geplaatst: ma jan 12, 2009 10:12 pm
door Gerald-17
ja ik denk idd wat Sander zegt

Geplaatst: ma jan 12, 2009 10:20 pm
door Edgecrusher
Deze:

Afbeelding

Helaas, vanaf september is deze niet meer van ons... 8)
Als het goed is komt de jongen uit Hattem, dus vlak bij Zwolle ja.

Geplaatst: ma jan 12, 2009 10:36 pm
door Gerald-17
ja was m idd