Pagina 1 van 1
ZR met nette bodykit op MP
Geplaatst: za jan 10, 2009 8:20 pm
door Joep
http://link.marktplaats.nl/220472007
Iemand enig idee wat dit voor een bodykit is? Persoonlijk vind ik hem precies goed. Niet zo'n overdreven stuk tupperware.
Geplaatst: za jan 10, 2009 8:51 pm
door Boarderken
Is 1 vd 2 beschikbare cadamuro-bodykits, een Italiaanse kitbouwer
http://www.cadamurodesign.it/it/index.php
Re: ZR met nette bodykit op MP
Geplaatst: za jan 10, 2009 9:28 pm
door Dr Doggystyle
Joep schreef:
Persoonlijk vind ik hem precies goed. Niet zo'n overdreven stuk tupperware.
helemaal mee eens, nette bodykit
Geplaatst: zo jan 11, 2009 1:09 am
door Bart-K
ik vind hem afschuwelijk, lijnen passen totaal niet bij de rest van de auto

Geplaatst: zo jan 11, 2009 1:38 am
door JeroenH
Skirts ben ik niet zo kapot van, maar de voor- en achterlip vind ik wel gaaf hoor!
Geplaatst: zo jan 11, 2009 2:44 pm
door brendo
Bart-K schreef:ik vind hem afschuwelijk, lijnen passen totaal niet bij de rest van de auto

Mee eens
De uitstraling is veel te druk waardoor ik hem persoonlijk niet mooi vind
maja smaken verschiollen :P
Geplaatst: zo jan 11, 2009 10:29 pm
door Gerald-17
Bart-K schreef:ik vind hem afschuwelijk, lijnen passen totaal niet bij de rest van de auto

ik heb die kit wel vaker gezien en ben het in dit geval wel met je eens, Bart