Pagina 1 van 1

ZR met nette bodykit op MP

Geplaatst: za jan 10, 2009 8:20 pm
door Joep
http://link.marktplaats.nl/220472007

Iemand enig idee wat dit voor een bodykit is? Persoonlijk vind ik hem precies goed. Niet zo'n overdreven stuk tupperware.

Geplaatst: za jan 10, 2009 8:51 pm
door Boarderken
Is 1 vd 2 beschikbare cadamuro-bodykits, een Italiaanse kitbouwer ;)

http://www.cadamurodesign.it/it/index.php

Re: ZR met nette bodykit op MP

Geplaatst: za jan 10, 2009 9:28 pm
door Dr Doggystyle
Joep schreef:
Persoonlijk vind ik hem precies goed. Niet zo'n overdreven stuk tupperware.
helemaal mee eens, nette bodykit

Geplaatst: zo jan 11, 2009 1:09 am
door Bart-K
ik vind hem afschuwelijk, lijnen passen totaal niet bij de rest van de auto :roll:

Geplaatst: zo jan 11, 2009 1:38 am
door JeroenH
Skirts ben ik niet zo kapot van, maar de voor- en achterlip vind ik wel gaaf hoor!

Geplaatst: zo jan 11, 2009 2:44 pm
door brendo
Bart-K schreef:ik vind hem afschuwelijk, lijnen passen totaal niet bij de rest van de auto :roll:
Mee eens
De uitstraling is veel te druk waardoor ik hem persoonlijk niet mooi vind
maja smaken verschiollen :P

Geplaatst: zo jan 11, 2009 10:29 pm
door Gerald-17
Bart-K schreef:ik vind hem afschuwelijk, lijnen passen totaal niet bij de rest van de auto :roll:
ik heb die kit wel vaker gezien en ben het in dit geval wel met je eens, Bart