Pagina 1 van 1

MG / Rover op het nieuws???

Geplaatst: ma jan 05, 2009 2:11 pm
door Silly CVT
Volgens mij zag ik zojuist in het journaal op Ned1 over de sneeuw en files enzo een MG/Rover voorbij rijden... :blink:

Ik ga nog ff de re-run zien of het ook echt zo is. Opnames zijn vanuit Noord Branbant. Iemand van hier? Zag er verlaagd uit... :lol:

Geplaatst: ma jan 05, 2009 3:46 pm
door Mark16v
hmm journaal van 13.00 staat nog niet op uitzending-gemist. heb die van 11.00 ff bekeken maar daar zag ik geen MG-Rover voorbij komen??

Geplaatst: ma jan 05, 2009 4:15 pm
door Silly CVT

Geplaatst: ma jan 05, 2009 5:48 pm
door mitch
screenshot screenshot !!! :D

Geplaatst: ma jan 05, 2009 8:00 pm
door Johnny_D
:mrgreen: