Gele Mg zr Eindhoven.. zaterdag 3 jan,,, smiddags
Geplaatst: za jan 03, 2009 7:55 pm
Was vndaag kerstboom afbreken bij het station in eindh. en spotte een gele mg zr met andere uitlaat.
Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/